یک تصویر جدید از پروتکل Callisto منتشر کنید

مدیر The Callisto Protocol تصویر جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشته است که احتمالاً می تواند ما را با نوع هیولاهای این بازی بیشتر آشنا کند.

در سال های آینده ، دو بازی ترسناک و بقا قابل توجه منتشر می شود که هر دو در یک محیط فضایی اتفاق می افتند. اولین بازی بازسازی مورد انتظار اولین نسخه Dead Space است که در استودیو EA Motive ساخته می شود و شایعه انتشار اواخر سال 2022 منتشر شده است. دومین بازی The Callisto Protocol است که توسط سازندگان نیز ساخته شده است. of Dead Dead در استودیوهای Striking Distance. پروتکل Callisto یک IP جدید وحشتناک ، بقا و علمی تخیلی است که در نسخه آینده نگر از دنیای بازی PUBG اتفاق می افتد.

اکنون گلن شفیلد ، مدیر پروتکل Callisto و رئیس استودیو Strikeing Distance ، اخیراً تصویر جدیدی از این بازی را در توییتر به اشتراک گذاشته است. این عکس ، که در زیر مشاهده می کنید ، جزئیات خاصی از گیم پلی یا گرافیک بازی ارائه نمی دهد و مشخص نیست که چه چیزی را به تصویر می کشد. البته می توان حدس زد. به عنوان مثال ، این تصویر احتمالاً نمای نزدیک از بافت بدن یکی از دشمنان بازی است که دارای سطح چسبناکی مملو از ریواس است و در عین حال پوستی وجود ندارد. به طور کلی ، به نظر می رسد هدف از انتشار چنین تصویری آشنایی بازیکنان با فضای ترسناک The Callisto Protocol بوده است که احتمالاً محیط آن مملو از هیولاهای نفرت انگیز است.

تصویر جدید از بازی The Callisto Protocol

پروتکل Callisto هنوز تاریخ انتشار ندارد و در حال حاضر فقط می دانیم که قرار است در سال 2022 برای پلتفرم های پلی استیشن 5 ، ایکس باکس ایکس ، ایکس باکس اس سری و رایانه های شخصی منتشر شود.

نظر شما در مورد ماهیت تصویر بالا چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید