آمار بازی Metroid Dread فوق العاده از نظر میزان پیش خرید

طبق گزارش GameStop ، تعداد پیش خریدهای Metroid Dread در چند ماه گذشته به حدی زیاد بوده است که در صدر لیست بازی های پیش سفارش Nintendo Switch قرار گرفته است.

Metroid Dread یکی از آن بازی هایی است که بازیکنان مدت ها منتظر انتشار آن بودند. از یک سو ، این بازی قرار است اولین اثر دو بعدی از سری Metroid باشد که پس از نزدیک به دو دهه منتشر می شود و از سوی دیگر ، این اولین بازی جدید Metroid از سال 2010 است. دلایلی که طرفداران این مجموعه برای انتشار Metroid Dread روز شماری می کنند. همچنین به نظر می رسد Metroid Dread آمار فروش بسیار خوبی را تجربه می کند. زیرا تعداد بیشماری از طرفداران Metroid در پیش خرید این بازی کولاک ایجاد کرده اند.

طبق گفته وب سایت Nintendo Everything ، خرده فروش GameStop اخیراً با ارسال ایمیلی به مشتریان خود لیست 10 بازی برتر Nintendo Switch را از نظر پیش سفارش در ماه های اخیر اعلام کرده است. همانطور که انتظار می رفت ، Metroid Dread در بالای لیست قرار دارد و پس از آن Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl ، Shin Megami Tensei 5 ، Pokemon Legends: Arceus و موارد بعدی قرار دارند. می توانید لیست زیر را مشاهده کنید:

  1. Metroid Dread
  2. بسته دوقلوی Pokemon Brilliant Diamond / Shining Pearl
  3. سوپراستارهای پارتی ماریو
  4. Pokemon Legends: Arceus
  5. شین مگامی تنسی 5
  6. الماس درخشان پوکمون
  7. ! WarioWare: آن را با هم دریافت کنید
  8. باشگاه ادبی دوکی دوکی پلاس
  9. Sonic Colors: Ultimate
  10. Advance Wars 1 + 2: Re-Boot Camp

مترو هرگز پرفروش نبوده است و شاید به همین دلیل نینتندو در طول این سالها آنچنان که طرفداران می خواهند به آن توجه نکرده است. اکنون ، پس از موفقیت تجاری Metroid Dread ، که به نظر می رسد اتفاق می افتد ، احتمالاً نینتندو در رویکرد خود تجدید نظر می کند و از این پس در مدت زمان کوتاه تری شاهد ساخت نسخه های جدید این مجموعه اکشن-ماجراجویی خواهیم بود. Metroid Dread به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در 8 اکتبر (16 اکتبر) منتشر می شود.

نظر شما در مورد آمار پیش خرید Metroid Dread چیست؟ اگر نینتندو سوییچ دارید ، آیا دوست دارید این بازی را امتحان کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید