برخی از جوانان ناسا در حال خدمت به دشمن هستند



به گزارش اختازآنلاین به نقل از تسنیم، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در افتتاحیه فصل جدید اردوهای راهیان پیشرفت اظهار داشت: دانش آموزان عزیز. و نوجوانان، ممکن است بپرسید دلیل حفظ این چیست اردوهای دانش آموزی و نوجوان چیست؟ حال اگر این سوال حل شود و وضعیت و وضعیت کشور توضیح داده شود و مسئولیت شما عزیزان متذکر شود، حتما به آینده بیشتر توجه خواهید کرد.

وی افزود: اتفاقات مهمی در تاریخ همه کشورها رخ داده است. از جمله ایران عزیز که 44 سال از انقلابش می گذرد. ایران در این سال ها در آستانه مصیبت ها قرار گرفت و در فصول زیادی حوادث مختلفی را پشت سر گذاشت که یکی از مهم ترین آن ها جنگ تحمیلی هشت ساله بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: جنگی که تمام دنیا اعم از کشورهای عربی، اروپا، آمریکا و شوروی سابق (بلوک شرق) به رهبری آمریکا به عنوان حامی صدام در یک طرف قرار داشتند و در در این سو همه اقشار مختلف اعم از کصباح، بازاری، لشکر، سپاه، سرباز و غیره که مهمترین بازیگران این حادثه بودند، دانش آموزان و نوجوانان بودند.

وی افزود: تمام دنیا به سرکردگی آمریکا و شوروی سابق با ایران مخالف بودند و این جنگ تنها موضوعی بود که غرب و شرق با هم بودند. در واقع آمدند انقلاب اسلامی را یک بار برای همیشه در جهان نابود کنند. در آن زمان ایران با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه بود، اما با وجود این، در این جنگ اقشار مختلف جامعه درگیر شدند. اگر حضور نوجوانان و دانش‌آموزان و تعداد شهدا را در این میدان جهاد و جنگ جهانی و مقابله با دشمنان بررسی کنیم، نقش بی‌نظیر این قشر برای همه به‌ویژه شما نوجوانان روشن می‌شود.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: این اردوها با هدف آشنایی شما با تاریخ انقلاب و ایران عزیز و همچنین آشنایی با وضعیت کنونی ایران و میزان پیشرفت و اقتدار برای ایفای نقش در ایران عزیز است. زمین. در دوران دفاع مقدس اگرچه نوجوانان و دانش آموزان به سن قانونی نرسیدند و تکلیف قانونی نداشتند و در جنگ مسئولیت پذیر نبودند، اما احساس مسئولیت و تکلیف باعث شد تعداد زیادی از دانش آموزان ظاهر شوند. دفاع از کشور در جنگ تحمیلی 20 درصد جمعیت را نوجوانان و دانش آموزان تشکیل می دادند و 20 درصد از کل شهدای دوران دفاع مقدس را دانش آموزان تشکیل می دادند.

وی افزود: این تعداد بسیار زیاد است زیرا به عنوان مثال ما 40 هزار شهید از کادرهای سپاه از دست داده ایم و تعداد زیادی از برادران عزیز ارتشی جان باخته اند اما ارتش و سپاه وظیفه ذاتی دارند که از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند. کشور. تعداد معینی از رزمندگان از جمله عزیزان سرباز و عده ای بنابر احتیاط فراخوانده شدند و عده ای از اقشار مختلف اجتماعی در بسیج شرکت کردند اما تعداد دانش آموزانی که به عنوان رزمنده شرکت کردند و تعداد شهدای دانش آموز سی و شش هزار نفر بود. قابل توجه است، به این معنی که بسیاری از قهرمانان ملی کشور دانش آموز هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: نوجوانان و دانش آموزان ما در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در یگان ها و تیپ ها داشتند و ساختار اساسی یگان ها را تشکیل می دادند. در پیروزی انقلاب اسلامی از سال 56 که حضور بی‌نظیر ملت در مقابل طاغوت علنی شد، دانش‌آموزان و نوجوانان نقش بی بدیلی داشتند.

وی در ادامه گفت: امروز شما نوجوانان و دانش آموزان باید قدر خود را بدانید چرا که نوجوانان و دانش آموزان آن دوران که در حوادث مختلف نقش داشتند شما در همان نقشی هستید که باید شرایط کشور و منطقه را درک کنید. برای اینکه بتوانید ماموریت خود را انجام دهید نقش خود را به خوبی انجام دهید. یک روز در مبارزه با طاغوت، یک روز در جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و روز دیگر در عرصه سازندگی و اقتصاد. امروز عزیزان من باید تاریخ انقلاب و کشور را بشناسید و این راهپیمایی های پیشرفت باید شما عزیزان را از تاریخ چهل و چهار ساله انقلاب و حوادث رخ داده و امروز آگاه کند. وضعیت کشور و میزان پیشرفت و اقتدار کشور بر اساس اعتماد به نفس و اتکا به نیروی درونی، زیرا آینده از آن شماست و شما آینده سازان کشور خود هستید.

سردار حاجی زاده گفت: خداوند متعال به شما توفیق داده است و نسبت به دیگران از استعدادهای بالایی برخوردار هستید و این موسسات آموزشی با کمک مردم ایران در اختیار شما قرار گرفته است، بنابراین باید از این فرصت استفاده بهینه کرده و نقش جدی ایفا کنید. وضعیت فعلی کشوری که دارید؛ چندی پیش در دانشگاه مازندران گفتم که تعدادی از جوانان کشور با پول دولتی درس خوانده و ادامه تحصیل دادند و عده ای هم چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را نمی شناختند به خارج از کشور رفتند. و در ناسا یا پروژه هایی علیه مردم مظلوم ایران کار کرد.دنیایی مثل استارلینک که چتر به روی دنیا گشود و برنامه داشت ظهور کرد و به دشمن خدمت کرد. این یک پایان بد برای یک مرد جوان است.

وی افزود: باید وضعیت گذشته و حال را تحلیل کنیم و از چشم دوستان و دشمنان غافل نشویم، زیرا علم و دانش هدف نیست، بلکه وسیله ای برای تقرب به خدا و خدمت به مردم و مردم عزیز و مستضعف است. جهان .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در خاتمه گفت: قدر خود را بدانید و آماده ایفای نقش در آینده کشور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید