بازیکن پرسپولیس پس از پیوستن به استقلال: آمدم دیده شوم! – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر ، مهرداد محمدی در حاشیه امضای قرارداد دو ساله با استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که به باشگاه بزرگ استقلال پیوستم. یک هفته بود در رابطه زمانی که به استقلال آمدم درگیر بودم. با آقای کریمی و امیری صحبت های خوبی داشتم. ضمن اینکه رابطه خوبی با سرمربی تیم دارم و خوشحالم که برای بازی در استقلال به من اعتماد کردند.

محمدی که پیش از این اعلام کرده بود پرسپولیسی است در پاسخ به این سوال که آیا اکنون نگران پیوستن به استقلال هستید؟ مطابق با علاقه خاکستر نه به پرسپولیس؟ وی تاکید کرد: هیچ چیز من را نگران نمی کند، تمام هدف این است که هواداران استقلال را خوشحال کنم. به خودم ایمان دارم و سعی می کنم در استقلال موفق باشم.

مهاجم و بال تیم استقلال در پاسخ به این سوال که شما جایگزین احتمالی مهدی هستید؟ قاعده آیا خواهید بود و می توانید موفق شوید؟ گفت: قاعده من یک عاشق دو بازیکن بزرگ استقلال هستند و خوب بازی کردند. نه میدانم من از کجا آمده ام اما برای هر تیمی بازی کردم، از همه توانم استفاده کردم، دلایل زیادی برای دعوت شدن به تیم ملی دارم. شیطانی. من به استقلال آمدم مشاهده گردید شیطانی. اگر اینطور دعوت شده بودم با همه چیز می توانم به تیم ملی خدمت کنم، حتی اگر نتوانم برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی در تمرین استقلال حاضر می شوید، گفت: اگر شرایط فراهم باشد امشب خود را به کادر فنی معرفی می کنم وگرنه از فردا در تمرین آبی ها. تحت پوشش حضور خواهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید