علیرضا قربانی در کنسرتش چه قطعاتی می خواند؟ – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، کنسرت علیرضا قربانی یکی از مهمترین رویدادهای هنری این روزهای تهران است که ساعت ۲۱ در کاخ سعد آباد برگزار می شود.

این کنسرت پس از اجرا در شهرهای مختلف از جمله گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان و جزیره کیش، از سوم خردادماه در تهران آغاز شد و تا پنجم تیرماه ادامه دارد. هرچند کنسرت چند روزی برگزار نمی شود.

در حال حاضر بلیت های این اجرا برای تمام شب ها فروخته شده است و با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در کاخ سعد آباد که بزرگترین فضا برای برگزاری کنسرت است، سعی کردیم تا حد امکان مخاطبان را تحت پوشش قرار دهیم.

علیرضا قربانی قطعه «عروج» را با ترانه ای از ابوسعید ابوالخیر و موسیقی حسام ناصری به عنوان اولین قطعه در این کنسرت اجرا می کند که بلافاصله پس از افتتاح تمامی بلیت های شب بیست و نهم به فروش رفت.

پس از آن قطعات «همگان» با شعر حسین غیاشی و موسیقی علیرضا افکاری، «پل» و «پریشانی» با شعر احمد امیرخلیلی و موسیقی حسام ناصری، «ناگهان شروع می شود» با شعر حسین غیاشی و موسیقی علیرضا. افکاری، «لیلا» با شعر اهورا با موسیقی ایمان و سیتار از اورکی و «میدانی تو» با شعر ابوسعید ابوالخیر و موسیقی حسام ناصری.

سپس قطعه ای بی کلام با عنوان شوشتری به آهنگسازی حسام ناصری اجرا می شود و سپس ترانه روزگار قریب با شعر احمد شاملو و حمید خلفبیگی و موسیقی حسام ناصری، عاشقانه نیست با شعر اهورا اجرا می شود. ایمان و آهنگ حسام ناصری. او «ارگوان» را با شعر هوشنگ ابتهاج و موسیقی مهیار علیزاده، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری و موسیقی حسام ناصری و «بی گناه» و «خیال خوش» را با شعر حسین غیاشی و موسیقی اجرا می کند. از علیرضا افکاری.

اعضای ارکستر کنسرت علیرضا قربانی در تهران قطعاتی را برای ارکستر، پیانو و سازهای الکترونیکی تنظیم می کنند: حسام ناصری، ویولن 1: سامان صمیمی، امین عطایی، آرمین قضاتی، برهان همتی، بهار فلسفی و سارا نادری، ویولن 2: دانیال جورابچی، آرش. جامع، زهرا کریمی، آنیتا عظیمی، شکیبا خسروی و پویا عشقی نژاد، ویولا: طناز اسدالهی، مهدی منادی، الهام عادلی‌زاده و صدف نقیبی، ویولن سل: مسعود سین فیروزی‌نژاد، پروشات زندایی، ص. ویولن: سامان صمیمی، فلوت: شقایق صادقیان، ابوا: حسام صدفی نژاد، هورن: مهسا یوسفی نژاد و نرگس تقی پور، سازهای کوبه ای: ذکریا یوسفی، شایان ریاحی و آیدین شفایی و گیتار باس: دارا چینا.

دیدگاهتان را بنویسید