تفاهم نامه تبادل محتوا بین تهران تایمز و کره تایمز امضا شد – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرنگار مهر، نشست آنلاین امضای تفاهم نامه همکاری بین تهران تایمز و کره تایمز برای به اشتراک گذاری محتوا با حضور محمد مهدی رحمتی مدیرعامل گروه رسانه ای مهر و اوه یانگ جین مدیر عامل تهران تایمز، رئیس و ناشر کوره تایمز، محمدصرفی سردبیر برگزار شد. تهران تایمز و سعید کوزه چی سفیر ایران در کره جنوبی امروز دوشنبه نهم خرداد برگزار شد.

رحمتی در این نشست گفت: امیدوارم این تفاهم نامه زمینه را برای ارائه بهتر و دقیق تر اخبار در دو کشور فراهم کند.

وه یانگ جین نیز از امضای این تفاهم نامه استقبال کرد و آن را لحظه ای مهم برای کره تایمز خواند.

وی افزود: این لحظه بسیار مهمی برای کره تایمز است زیرا زمانی که ما این تفاهم نامه را امضا کنیم، تهران تایمز سیزدهمین شریکی خواهد بود که کره تایمز با آن چنین تفاهم نامه ای را امضا کرده است.

سعید کوزه چی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی پس از امضای این تفاهم نامه با تبریک آغاز همکاری های دوجانبه در این دور از روزنامه ها، بر لزوم افزایش همکاری های رسانه ای تهران و سئول تاکید کرد و گفت: این گونه همکاری ها می تواند به درک بهتر از روابط دوجانبه بین تهران و سئول منجر شود. واقعیت ایران و کره جنوبی

آه یانگ جین، محمدمهدی رحمتی و سعید کوزه چی با ابراز خرسندی از مراسم امضای این تفاهم نامه ابراز امیدواری کردند که همکاری مستمری بین دو رسانه خبری ایران و کره جنوبی برقرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید