نویسنده اقتباس فیلم کمیک Spawn مشخص شد

هنگامی که نویسنده اقتباسی از کتاب کمیک Spawn مشخص شد ، روند ساخت این فیلم بیش از پیش با جدیت دنبال می شود.

اقتباس سینمایی از کمیک معروف Spawn چندین سال است که در دست ساخت است. بر اساس آخرین اخبار ، برایان تاکر به عنوان نویسنده فیلم Spawn استخدام شده است ، وی سابقه نوشتن فیلم Broken City با بازی مارک والبرگ و راسل کرو را دارد. تولید Spawn به نوعی متوقف شده بود و اکنون با اضافه شدن نویسنده ای به گروه بازیگران ، روند تولید با جدیت بیشتری پیش می رود. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده تاد مک فارلین ، خالق کمیک و شخصیت اسپاون است. مک فارلین به همراه جیسون بلوم و کارلا هاکن به عنوان تهیه کننده اجرایی ، تهیه کنندگی Spawn را بر عهده خواهند داشت.

تولید فیلم کمیک Spawn از سال 2017 کلید خورد و در گذشته جیمی فاکس و جرمی رنر به عنوان بازیگران آن اعلام شده بودند. با توجه به مدت زمان نسبتا طولانی از استخدام آنها ، دقیقاً مشخص نیست که آیا این بازیگران به حضور خود در فیلم ادامه می دهند یا خیر. منابع گزارش می دهند که پس از نوشتن فیلمنامه جدید ، دوباره به این بازیگران پیشنهاد همکاری داده می شود. فاکس و رنر قبلاً به فیلمنامه اصلی که توسط مک فارلین نوشته شده بود ، جذب شده بودند.

شخصیت Spawn رو به جلو به نظر می رسد

Spawn داستان مأموری است که به او خیانت شده و کشته می شود و در نتیجه ، روح او برای همه افراد بی گناهی که کشته است به جهنم منتقل می شود. در جهنم ، او با یکی از شیاطین معامله می کند و موفق می شود برای ملاقات با همسرش به زمین بازگردد. با این حال ، پنج سال از مرگ او می گذرد و همسرش او را فراموش کرده و مشغول زندگی دیگری است. این مامور نیز به دلیل بازگشت از جهنم دستخوش تغییرات مهمی شده است.

اقتباس های مختلفی از کمیک Spawn در سال های مختلف انجام شده است. به عنوان مثال ، در سال 1997 ، فیلم اقتباسی از کمیک با بازی مایکل جی وایت جلوی دوربین رفت و در دهه 1990 ، مجموعه ای کارتونی برای HBO ساخته شد. کمیک Spawn در سال 1992 به عنوان اثری از مک فارلین منتشر شد. این کمیک از آن زمان بارها پخش می شود و یکی از طولانی ترین کمیک های مستقل محسوب می شود. مک فارلین همچنین بر توسعه دنیای Spawn به صورت چاپ شده تمرکز دارد و اولین جلد از مجموعه کمیک های فرعی Spawn King Spawn در آینده منتشر می شود. تا کنون 497000 سفارش برای نشر کینگ اسپون ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید