گیم پلی جدیدی از Death Loop با محوریت شخصیت دوم بازی نمایش دهید

آرکین و بتسدا به تازگی نسخه جدیدی از گیم پلی Deathloop را منتشر کرده اند که بر شخصیت جولیانا تمرکز دارد.

دیروز ، در جریان رویداد آنلاین Bethesda’s QuakeCon 2021 ، استودیوی فرانسوی Arkane Lyon قسمت های بیشتری از گیم پلی تیرانداز Deathloop را نشان داد. پیش از این ، Bethesda ، ناشر بازی ، وجود حالت PvP آنلاین در بازی را تأیید کرده بود ، اما اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد آن در دست نبود و اکنون Dinga Bakaba ، کارگردان بازی ، گیم پلی جدیدی از بازی با Juliana را منتشر کرده است. شخصیت در یکی از پنل های QuakeCon. است.

در این نمایش 25 دقیقه ای ، مدیر بازی تأیید می کند که بازیکنانی که می خواهند بازی را در نقش جولیانا تجربه کنند ، می توانند از پیشرفت دیگر کاربران در بازی جلوگیری کرده و برای کسب امتیازهای ارزشمندتر با یکدیگر رقابت کنند. در ابتدای هر بازی ، بازیکنان می توانند تجهیزات ، سلاح ها و قدرت های ویژه خود را از قسمت اصلی Hub انتخاب کرده ، وارد بازی سایر کاربران آنلاین یا دوستان آنها شوند و شخصیت اصلی بازی ، Colt Vahn را شکار کنند. درگیری بین کلت و جولیانا اصلی ترین قسمت داستان بازی را تشکیل می دهد ، زیرا این دو تنها جزایر Blackreef Island هستند که هنوز خاطرات قدیمی خود را به خاطر دارند و برای شکستن یا محافظت از چرخه زمانی که در آن گرفتار شده اند ، باید با یکدیگر روبرو شوند.

با وجود تمام نقاط قوت جولیانا ، یک نقطه ضعف عمده برای Colt وجود دارد که مانع از تعادل شخصیت های بازی می شود. بازیکنانی که نقش جولیانا را بازی می کنند فقط یک بار فرصت شکست حریف خود را خواهند داشت. در حالی که بازیکنانی که نقش Colt را بازی می کنند ، می توانند تا پایان قدرت ویژه Reprise ، که نیروی اصلی این شخصیت است ، پس از کشته شدن به رقابت ادامه دهند و به رقابت ادامه دهند. این به بازیکنان در نقش کلت اجازه می دهد تا سریعتر حرکت کرده و از حرکتهای پرخطرتر در مواجهه با دشمنان بازی استفاده کنند. در عوض ، بازی در نقش جولیانا محتاط تر خواهد بود و بازیکنان باید احتیاط بیشتری داشته باشند تا از تنها فرصتی که بازی به آنها می دهد حداکثر استفاده را ببرند و از تله ها و سلاح های دوربرد برای جلوگیری از آسیب دیدن استفاده کنند.

شخصیت های بازی Arkin Studio Deathloop

باکابا در ادامه توضیح داد که بازیکنان نقش کلت همیشه مجبور نیستند با جولیانا درگیر شوند و در صورت مواجهه با وی می توانند از منطقه فرار کنند یا در گوشه های یک نقشه بزرگ و پر پیچ و خم پنهان شوند. این بازی به گونه ای طراحی شده است که مبارزه با جولیانا ارزش وقت و تیرهایی را دارد که برای کسانی که به دنبال چالش های بیشتری هستند استفاده می شود و بازیکنان با شکست دادن وی می توانند به Residium دسترسی داشته باشند که به عنوان منبع اصلی ماوراء طبیعی شناخته می شود. قدرت ، سلاح های کمیاب ، باله های ویژه و دستیابی به موارد ارزشمند دیگر.

البته دانا بایتینگل ، یکی دیگر از طراحان ارشد بازی ، در ادامه توضیح داد که ایفای نقش Juliana و حالت Invasion کاملاً اختیاری خواهد بود و بازیکنانی که می خواهند بدون ایجاد مزاحمت در دیگر کاربران آنلاین در قسمت کمپین بازی پیشرفت کنند ، می توانند به راحتی به این قسمت دسترسی پیدا کنند. تنظیمات بازی غیرفعال کنید. نایتینگل می گوید این بخش فقط برای سرگرمی و به چالش کشیدن بازیکنان حرفه ای تر طراحی شده است و استودیو Arkin تلاش می کند بازی را برای همه مخاطبان لذت بخش و سرگرم کننده کند. تمرکز اصلی بازی همچنان بر قسمت داستانی بازی خواهد بود ، جایی که بازیکنان در یک داستان کلاسیک و معمایی سعی می کنند هشت دشمن اصلی Colt را که هریک در منطقه ای از بازی حضور دارند از بین ببرند. کشف راز جزیره بلکپول

نایتینگل خاطرنشان می کند که پس از پایان بخش مقدماتی بازی ، این کاملا بر عهده بازیکنان است که تصمیم بگیرند داستان را از کدام منطقه بگیرند. در ابتدای داستان ، سرنخ هایی به Colt داده می شود که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها تصمیم بگیرند کدام معما را ابتدا حل کنند. البته بازیکنان می توانند با نادیده گرفتن این سرنخ ها به هر یک از مناطق نقشه بروند و داستان بازی را از آنجا دنبال کنند.

شما می توانید این برنامه و مصاحبه سازندگان بازی را به طور کامل از دستگاه Zoomji مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

سرانجام ، استودیو Arkin تأیید کرد که کاربران پلتفرم پلی استیشن که هر نسخه دیجیتالی بازی را پیش خرید کنند ، علاوه بر سلاح Royal Protector ، مورد One Trinket و پوست Storm Rider را نیز برای شخصیت Colt دریافت خواهند کرد.

بازی تیرانداز اول شخص Deathloop در 14 سپتامبر (23 سپتامبر) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر می شود.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید