بازی برگشت 4 Blood | همه چیز درباره دنباله معنوی Left 4 Dead

Back 4 Blood سعی می کند با ارائه مکانیسم های مختلف ، خاطره بازی محبوب Left 4 Dead را بار دیگر برای طرفداران زنده کند.

Left 4 Dead را می توان یکی از بهترین بازی های مشترک مبتنی بر زامبی دانست که بیش از یک دهه از عمر آن می گذرد و ما همچنان شاهد تماشای مخاطبانی هستیم که آن را تجربه می کنند. با این حال ، در مارس 2019 ، توسعه دهنده Left 4 Dead ، Turtle Rock Studios روی بازی جدیدی به نام Back 4 Blood کار می کرد و به طور رسمی از آن رونمایی کرد.

دشمنان را در بازی Back 4 Blood بکشید

شما در نقش یک فرد با تجربه به نام Cleaners هستید و وظیفه دارید که زامبی ها را در یک جهان پسا آخرالزمانی نابود کنید.

در واقع ، بازی Back 4 Blood در تریلر معرفی خود بسیار شبیه Left 4 Dead بود و می تواند به عنوان دنباله ای معنوی برای خلق قدیمی Turtle Rock در نظر گرفته شود. مدتی پیش ، بتا خصوصی بازی Back 4 Blood در اختیار کاربران قرار گرفت و طی آن ، کاربران این فرصت را پیدا کردند تا اولین عمل بازی Back 4 Blood را به عنوان یک همکاری چهار نفره تجربه کنند. نکته اصلی این است که Back 4 Blood با همه شباهت هایش تفاوت هایی دارد و با ویژگی های جدیدی که ارائه می دهد ، قصد دارد تجربه ای متفاوت و لذت بخش را ارائه دهد.

داستان در Left 4 Dead حول محور شخصیت ها یا بهتر بگویم بازماندگان بود که سعی می کردند زنده بمانند. Back 4 Blood ، از سوی دیگر ، ساختار داستانی متفاوتی را ارائه می دهد. در اینجا ، اکثر مردم جهان به دلیل انگلی که به نظر می رسد یک بیگانه است پنهان شده اند. اکنون شما در نقش یک فرد با تجربه به نام Cleaners هستید و وظیفه دارید که زامبی ها را در یک جهان پسا آخرالزمانی نابود کنید.

اثر آتش در Back 4 Blood

در طول داستان بازی Back 4 Blood ، بازیکنان برای فرار از دست زامبی ها نیازی به ورود به مکان های امن ندارند ، اما با قرار گرفتن در برخی از محیط ها ، باید سازه هایی را انجام دهید تا آن را به محیطی امن تبدیل کنید. به عنوان مثال ، در اولین اقدام بازی ، کاربر وارد کلیسایی می شود و مجبور است تمام پنجره ها را با تخته های چوبی در محیط مهر و موم کند تا زامبی ها نتوانند وارد شوند و یک اتاق امن برای خود و هم تیمی های خود ایجاد کنند. نظافتچیان نیز در کشتن و زنده ماندن حرفه ای هستند. بنابراین ، ما با یک سری بازماندگان ساده تنها نیستیم و دیالوگ هایی که بین شخصیت ها رد و بدل می شود این را نشان می دهد و دیگر دیالوگ هایی را نمی بینیم که نشان دهنده ترس شخصیت ها از حمله زامبی ها باشد.

پشت 4 کارت داستان خون

تیم توسعه دهنده قول داده است که در بازی Back 4 Blood داستانی وسیع تر و عمیق تر از Left 4 Dead خواهیم داشت و از طرفی جذابیت آن نسبت به دیگر بازی های مبتنی بر زامبی در بازار بیشتر خواهد بود. داشتن خط داستانی عمیق تر از Left 4 Dead و ترکیب خوب آن با گیم پلی می تواند تجربه ای بی نظیر و ارزشمند را ارائه دهد. با این حال ، گیم پلی یکی از مهمترین ویژگی های بازی های Co-op است. طراحی عناصر ، ویژگی ها و سایر ویژگی های دنیای بازی می تواند سرگرم کننده بودن یا نبودن این بازی ها را تعیین کند.

تیم سازنده وعده داده است که در بازی Back 4 Blood داستانی وسیع تر و عمیق تر از Left 4 Dead خواهیم داشت

ساختار کلی گیم پلی بازی Back 4 Blood به گونه ای است که با اتصال به سرورهای بازی ، وارد یک هاب می شوید و از آنجا می توانید کارت های خود و سایر قسمت های بازی را مدیریت کرده و قسمت داستان یا چند نفره را شروع کنید. بازیکنان بازی Back 4 Blood کارت های متفاوتی دارند که به شکل بسته های مختلف عمل می کنند. مکانیسم کارت های بازی به گونه ای است که در ابتدای هر دور بازی خود می توانید پنج کارت را انتخاب کنید و تکراری بودن آنها اهمیتی ندارد. به عنوان مثال ، می توانید کارت را برای افزایش نوار سلامت ، استقامت ، سرعت بارگیری مجدد سلاح و موارد مشابه انتخاب کنید. در ضمن ، شما باید عرشه کارت خود را از طریق مرکز بازی ایجاد کنید ، که هر کدام ویژگی های متفاوتی نسبت به کارت های شروع به شما می دهد.

تعدادی از شخصیت های Back 4 Blood

در حالت کلاسیک بازی Back 4 Blood ، خبری از سیستم کارت بازی نیست و کاربران این بازی جدید را درست مانند Left 4 Dead قدیمی تجربه خواهند کرد.

در عین حال ، هوش مصنوعی همچنین می تواند از کارت های فساد علیه شما برای جلوگیری از پیشرفت شما استفاده کند. به عنوان مثال ، ایجاد دشمنان بیشتر در محیط یا تأثیر مه بیشتر از قبل تا زمانی که برای دیدن مشکل نداشته باشید. در این میان ، می خواهم اشاره کنم که با پیشرفت و تکمیل چالش های مختلف ، می توانید کارت های بیشتری را برای خود انتخاب کنید. بنابراین سیستم کارت بازی باعث شده است که کاربر با توجه به نحوه بازی خود کارت ها را انتخاب کرده و وارد بازی شود. این در حالی است که پاک کننده ها یا همان شخصیت های بازی هر کدام روش مبارزه ای متفاوت را ارائه می دهند.

در واقع با انتخاب هر شخصیت ، یک سلاح ویژه به دست می آورید که می تواند یک سلاح دور برد یا یک چوب بیس بال و امثال آن باشد. البته با گذشت زمان و رسیدن به تعداد مختلف ، می توانید سلاح های ثانویه و اولیه خود را نیز تغییر دهید. در این میان ، بد نیست اشاره کنم که Turtle Rock همچنین یک حالت کلاسیک همکاری را در نظر گرفته است. در حالت کلاسیک بازی Back 4 Blood ، خبری از سیستم کارت بازی نیست و کاربران این بازی جدید را درست مانند Left 4 Dead قدیمی تجربه خواهند کرد. یکی از نکات جالب این است که ممکن است بازیکنان در ابتدا با جستجوی یک بازی هم تیمی های خود را پیدا نکنند. در این صورت شما با سه هم تیمی تحت هدایت هوش مصنوعی وارد بازی می شوید و با گذشت زمان بازیکنان واقعی جایگزین آنها می شوند.

ماموریت های داستانی را در Back 4 Blood انجام دهید

به لطف ویژگی بازی متقابل ، نیازی نیست نگران تیم هوش مصنوعی خود باشید و سایر بازیکنان در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ملحق می شوند. علاوه بر این موارد ، استودیو Turtle Rock یک حالت هشت نفره برای بازیکنان ارائه کرده است که در واقع حالت PvP بازی است. جایی که چهار بازیکن نقش زامبی ها را در بازی بازی می کنند و باید از موفقیت نظافتچی ها جلوگیری کنند. یکی دیگر از مواردی که بازی های مبتنی بر زامبی را موفق یا ناموفق می کند ، تنوع طرح های زامبی است. در نسخه بتای Back 4 Blood ، تنها زامبی های یکی از اعمال بازی نمایش داده شد ، اما انتظار می رود تیم توسعه دهنده از تعداد متفاوتی از زامبی ها برای هر مرحله از بازی استفاده کنند.

با این حال ، طراحی برخی از آنها شبیه Left 4 Dead است و از نظر بصری ، شاهد یک بازی خشن هستیم. اگرچه جلوه های بصری مانند نمایش خون یا طراحی محیط در سطح خوبی قرار دارد ، اما بازی در حال حاضر در مرحله بتا است و تیم سازنده قول داده است که Back 4 Blood در این زمینه عملکرد خوبی خواهد داشت. با این تفاسیر ، باید منتظر ماند و دید که بازی Back 4 Blood سه شنبه 12 اکتبر چه عملکردی را نشان خواهد داد. این بازی برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان و ایکس باکس ایکس سری | سری ایکس باکس اس در دسترس است.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ آیا بتای Back 4 Blood را تجربه کرده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید