نمایش هنرهای رزمی در فیلم صحنه اکشن فیلم شانگ چی

استودیو مارول ویدئوی جدیدی برای شانگ چی و افسانه ده حلقه منتشر کرد که انتظار می رود روی صحنه اکشن فیلم تمرکز کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از شانگ چی و افسانه ده حلقه منتشر شد. در ویدئوی جدید برای شانگ چی ، صحنه ای از اکشن را در داخل اتوبوس شهری می بینیم که در آن شانگ چی با بازی سیمو لیو از کتی با بازی آووکافینا دفاع می کند. دنیای سینمایی مارول دیگر نشان داده می شود.

البته شانگ چی در این صحنه هیچ قدرتی ندارد و در واقع به توانایی های خود تکیه کرده است و در ادامه فیلمش قدرت های خود را به دست می آورد. طبق تریلرهای منتشر شده برای فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه ، این افراد ظاهرا نیروهای Razor Fast با بازی فلورین مانتینو هستند که توسط ماندارین استخدام شده است و شانگ چی قرار است با این شخصیت شیطانی در آینده. در زیر می توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

سیمو لیو در نقش شانگ چی ، تونی لیانگ در نقش ماندارین ، آوکافینا در نقش کتی ، رونی چینگ در نقش جان جان ، فلورین مانتینو در نقش Rizor Fast ، میشل یئو در نقش ژیانگ نان ، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش Xialing و بندیکت وانگ در نقش وانگ ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه ظاهر شده اند. دانیل کارتن وظیفه کارگردانی شانگ چی بر اساس فیلمنامه ای توسط دیوید کالاهام مسئول بوده است.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در تاریخ 3 سپتامبر (12 سپتامبر) برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید