سریال ویچر هنوز برای فصل سوم تمدید نشده است

سریال Netflix The Witcher هنوز برای فصل سوم تمدید نشده است ، اما به احتمال زیاد فصل سوم ساخته خواهد شد.

حدود چهار ماه تا انتشار فصل دوم سریال محبوب The Witcher باقی مانده است و بسیاری از طرفداران این سریال دوست دارند فصل سوم نیز ساخته شود. لورن اسمیت هیریش ، خالق ویچر ، اخیراً اعلام کرد که این سریال هنوز به طور رسمی برای فصل سوم تمدید نشده است. البته با توجه به استقبال گسترده مجموعه ویچر از سوی مخاطبان ، تولید فصل سوم آن چندان عجیب نخواهد بود. Hisrish همچنین به تازگی قرارداد جدیدی با Netflix امضا کرده است و احتمال می دهد که ویچر فصل سوم را بسازد.

Hisrish اخیراً در مورد احتمال ساخت فصل سوم Witcher گفت: “تا کنون هیچ تمدید رسمی صورت نگرفته است.” او گفت: “در واقع ، تمرکز من در حال حاضر بر روی فصل دوم است.” اکنون تاریخ انتشار سریال را داریم ، پخش آن را در 17 دسامبر (17 دسامبر) خواهیم دید. کارهای زیادی پس از تولید باید انجام شود. “در نتیجه ، من بین لندن و لس آنجلس سفر می کنم تا کارها را انجام دهم و صادقانه بگویم ، همه ما در حال حاضر روی این موضوع تمرکز کرده ایم ، زیرا اگر امیدواریم فصل سوم را بسازیم ، باید یک بازی فوق العاده بسازیم. فصل دوم “

هنری کویل در نقش گرالت با شمشیر در دست در فصل اول The Witcher

همانطور که گفته شد ، Netflix و Hisrish به تازگی یک قرارداد مشارکت جدید امضا کرده اند که بر اساس آن او در تولید و نگارش پروژه های مختلف با Netflix همکاری می کند. هریش به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی مینی سریال Witcher: Blood Origin و انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf به کار روی ویچر ادامه می دهد.

هایسریش درباره ادامه همکاری با نتفلیکس گفت: “من بسیار خوشحالم که Netflix را برای کار پیدا کردم و نمی توانم کاری را ادامه دهم.” [رابطه‌ای] “این یک همکاری خلاقانه بسیار رضایت بخش بود.” خالق مجموعه ویچر ادامه می دهد: “در حالی که من از صمیم قلب به سریال ویچر وفادار هستم ، اما به همان اندازه از کشف پروژه های هیجان انگیز برای مخاطبان جهانی آنها هیجان زده هستم. [نتفلیکس] “من منتظر سالهای آینده هستم.”

نظر شما کاربران زومجی در مورد سریال ویچر و احتمال ساخت فصل سوم آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید