انتشار نسخه بازسازی Quake برای کنسول های نسل هشتم

شب گذشته نسخه بازسازی شده اولین بازی Quake برای کنسول های نسل هشتم منتشر شد.

شب گذشته و در جریان رویداد Quake Con 2021 ، IdSoft Studio از نسخه بازسازی شده اولین بازی Quake رونمایی کرد که بلافاصله با قیمت 10 دلار برای PlayStation 4 ، Xbox One ، PC و Nintendo Switch در دسترس قرار گرفت. نسخه های پلی استیشن 5 ، ایکس باکس ایکس و ایکس باکس اس بازی در آینده به صورت بروزرسانی رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت. نسخه بازسازی شده Quake همان گیم پلی اصلی را دارد و تنها با ویژگی های بصری جدید در دسترس است. ویژگی هایی مانند پشتیبانی از صفحه گسترده ، وضوح 4K ، تصحیح فرکانس ، عمق میدان ، مدلهای ریمستر و روشنایی پویا.

به قلعه در بازسازی بازی Quake نگاه کنید

Quake با دو بسته الحاقی ، The Scourge of Armagon و Dissolution of Eternity و یک بسته الحاقی جدید به نام Dimension of the Machine عرضه می شود. این بسته الحاقی توسط Games Machine توسعه یافته و بازیکن وارد یک هزارتو شده و به جنگ دشمنان می رود. نسخه بازسازی Quake همچنین شامل بخش های چند نفره محلی و آنلاین و همچنین قابلیت های همکاری و چند پلتفرم است.

پس از خرید نسخه بازسازی شده و 10 دلاری Quake ، بازیکنان می توانند موارد اضافی و مراحل اضافی بازی را به صورت رایگان بارگیری کنند. کاربران همچنین می توانند Quake 64 را بارگیری کنند ، مواد رسمی و مواد ساخته شده توسط طرفداران Quake متعاقباً به بازی اضافه می شوند. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز از علامت گذاری حرکت با کنترل ژیروسکوپ پشتیبانی می کند. کاربران Gimps Ultimate همچنین می توانند نسخه بازسازی Quake را از طریق xCloud پخش کنند. اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد Quake در آینده در دسترس خواهد بود.

تریلر بازسازی اولین بازی Quake را در زیر مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید