گیم پلی بازی War for Wakanda را برای تریلر جدید بازی Marvel’s Avengens نشان دهید

تریلر بسته الحاقی Marvel’s Avengers War for Wakanda به تازگی منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه شخصیت پلنگ سیاه با دشمنان هستیم.

از زمان انتشار Marvel’s Avengers در سال گذشته ، Crystal Dynamics سعی در بهبود بازی با ارائه محتوای بیشتر داشته است. استودیو و اسکوئر انیکس ، ناشر بازی ، امیدوارند که انتشار بسته الحاقی Black Panther – War for Wakanda بازی اکشن ترسیم مارول را زنده کند و طرفداران شخصیت پلنگ سیاه را به تجربه آن ترغیب کند. حالا برای War for Wakanda ، یک تریلر داستانی منتشر شده است که در آن می بینیم پلنگ سیاه با دشمنان می جنگد. البته این تریلر در زمان انتشار نیز یک تریلر است که در آن نگاه کوتاهی به گیم پلی و محتوای این بسته الحاقی خواهیم داشت.

همانطور که مشخص است ، محل دیالیز پلنگ سیاه – جنگ برای واکاندا در کشور داستانی واکاندا واقع شده است. داستان کلی این است که پس از حمله شرکت Klaue به سرزمین ، پادشاه T’Challa باید با تهدید مقابله کند. این افزونه علاوه بر افزودن نقشه جدید و یک شخصیت قابل پخش ، فعالیت ها ، ابزارها و انواع مختلف دشمنان و همچنین موارد بیشتری را به ارمغان می آورد. در زیر می توانید تریلر داستان Black Panther – War for Wakanda را مشاهده کنید:

دانلود فیلم از آپارات

پلنگ سیاه – War for Wakanda Dialogue امروز ، 17 اوت منتشر می شود. Marvel’s Avengers همچنین در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5 ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس ایکس ، ایکس باکس اس سری ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است. علاوه بر این ، Crystal Dynamics اخیراً اعلام کرد که بازی Marvel Avengers Spider-Man Dialogue انحصاری کنسول های پلی استیشن خواهد بود و هنوز برای انتشار در سال 2021 برنامه ریزی شده است.

نظر کاربران زومجی در مورد این دیالکتیک چیست؟ به نظر شما آیا می تواند بازیکنان بیشتری را به مارول انتقام جویان جذب کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید