اینتل GPU های بازی ARC را در سال 2022 عرضه می کند

در اقدامی غیرمنتظره ، اینتل نام تجاری Intel Arc را معرفی کرد به دلیل کارت گرافیک گیمینگ خود رونمایی شد. علاوه بر این ، اسامی خاصی که به معماریها و مدلهای مختلف پردازنده نسبت داده می شود در این پیام معرفی شده است.

اینتل به تازگی از برند کارت گرافیک بازی درجه یک خود رونمایی کرده است ، به همین دلیل است که ما باید محصولات این شرکت را Intel Arc بنامیم. نام تجاری قوس تمام خدمات سخت افزاری و نرم افزاری اینتل در زمینه پردازنده های گرافیکی بازی تحت پوشش قرار می گیرد و در چندین نسل سخت افزار استفاده می شود. نسل اول GPU ها قوس، بر اساس معماری Xe HPG که با کد نامگذاری شده است کیمیاگر ثبت ، تولید و به بازار عرضه می شود. قبلا ، در اخبار و مقالات کد DG2 برای این محصولات استفاده می شد.

راجر چندلر ، مدیر محصولات گرافیکی و خدمات مشتری اینتل ، در پیامی نوشت:

“امروز یکی از مهمترین لحظات در مسیری است که ما چند سال پیش آغاز کردیم. مرحله ای که آنها در آن مارک می زنند قوس اینتل و ما نسل های بعدی محصولات سخت افزاری جدید خود را با تعهد عمیق و مداوم به جامعه بازی بازان و تولیدکنندگان محتوا در سراسر جهان معرفی می کنیم. “تیم های متخصص ما سخت تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که وقتی این محصولات را سال آینده روانه بازار می کنیم ، یک تجربه درجه یک و بی عیب و نقص را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهیم.”

پردازنده های گرافیکی Intel Arch Gaming

بنابراین Intel Arch نام تجاری جدید اینتل برای کارت گرافیک رده بالای این شرکت است که دیروز به روشی غیر منتظره معرفی شد. در واقع پیشوند قوس درست مثل GeForce در محصولات انویدیا و رادئون در محصولات AMD در ابتدای نام کارت گرافیک این شرکت قرار داده شده تا رقابت بین سری ها به طور رسمی آغاز شود NVIDIA GeForce و AMD Radeon با قوس اینتل در صنعت سخت افزار باشید. اما همه محصولات سری Arc تحت یک نام هستند کیمیاگر وضعیت ثبت نام محصولات اینتل کمی گیج کننده است. تعدد نامها به اینجا ختم نشده است ، و در پیام منتشر شده در این زمینه ، یک نامه نبرد و آسمانی و دروید همچنین به سه نسل اول GPU های این سری نسبت داده می شود. علاوه بر این ، همه اینها فقط نسخه های مختلف مورد اول هستند نبرد هستند.

بنابراین به نظر می رسد که نبرد احتمالاً فقط یک کد کد بهتر برای معماری است Xe HPG همین حالا در یکی از نمونه های آزمایشی این محصولات به نام DG2 استفاده شده است و اکنون طبق متن منتشر شده توسط این شرکت ، باید باشد کیمیاگر آدرس بدهیم. اگر با این نام ها گیج شده اید ، بهتر است بدانید که حداقل شما تنها نیستید.

پردازنده های گرافیکی اینتل گیمینگ

اینتل در اطلاعیه خود اعلام کرد که نبرد به منظور برآوردن الزامات DirectX 12 Ultimate طراحی شده که می تواند نشان دهنده استفاده از قابلیت های سخت افزاری و به موقع امتحان مجدد و همچنین ویژگی هایی مانند مش سایه ، بازخورد نمونه گیر و میزان سایه زنی متغیر از دیگر ویژگی های این مورد است پردازنده گرافیکی مدرن باشید.

علاوه بر این ، این متن به استفاده از مکانیزم مبتنی بر هوش مصنوعی در فرایند نمونه برداری فوق اشاره می کند ، که می تواند رقیبی مستقیم برای NVIDIA DLSS و AMD FSR بودن. اینتل اولین محصولات مبتنی بر سیلیکون را معرفی کرد کیمیاگر آنها تا سه ماهه اول سال 2022 در دسترس خواهند بود. علاوه بر این ، مشخصات اضافی این پردازنده ها در طول سال جاری به مخاطبان اعلام می شود.

در نهایت ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید