مواد جدید Bloodborne نمای اول شخص را به بازی می آورد

مواد جدید بازی Bloodborne با آوردن نمای اول شخص از بازی ، تجربه جدیدی از این کار را ارائه می دهد.

برخی از بازی ها از چنان کیفیت بالایی برخوردار هستند که ضمن ترغیب تولید کنندگان خود به تولید محتوای جدید و حمایت از آنها ، الهام بخش بازی های پشت سر خود هستند و همچنین توسط جامعه بازیکنان پشتیبانی می شوند. گیمرها می توانند به طرق مختلف از یک اثر حمایت کنند. برخی با ارائه پیشنهادات مختلف به بهبود آن کمک می کنند ، برخی با تولید طرح های هنری نام اثر را زنده نگه می دارند و برخی نیز با ایجاد حالت های مختلف ارزش تکرار بازی را افزایش می دهند.

Bloodborne یکی از آن بازی ها است. تیم تحسین برانگیز Framesoftur در سال 2015 راهی پلی استیشن 4 شد ، اما تا به امروز ، در سال 2021 ، هنوز مخاطبان زیادی دارد که مشتاقانه آن را برای چندمین بار تجربه می کنند ، آثار هنری برای آن ایجاد می کنند و برخی از مواد طرح های مختلف برای او طراحی شده اند یکی از گیمرها حتی سعی کرده بود Bloodborne را بر روی پلی استیشن 1 بازسازی کند و دیگری قادر به طراحی یک بازی 60 فریم بود. باید در نظر داشته باشیم که Bloodborne انحصاری پلی استیشن 4 است و تولید رسانه ای برای اثری که پلتفرم هدف آن رایانه شخصی نیست کار آسانی نیست.

گیم پلی اولین شخصیت Bloodburn

به تازگی ، در جریان آخرین اخبار بازی ، خالقی به نام Garden of Eyes توانست از طریق مطالبی که طراحی کرده ، نمای اول شخص را به نمایش “Bloodborne” برساند. با افزودن این متریال بازی ، موردی به نام Great One Hat (که یک پوشش محافظ برای سر شکارچی است) در اختیار گیمر قرار می گیرد و پوشیدن آن بازی را به نمای اول شخص می آورد. سازنده این مطالب در مورد تولید این حالت و تغییر ظاهر بازی می گوید:

“این یکی از بلندپروازانه ترین پروژه هایی بود که من تا به حال روی آن کار کرده ام و واقعاً خوشحالم که اکنون می توانم آن را نشان دهم.” این مطالب به زودی همراه با مواد درهای میانبر در دسترس خواهد بود. “

تجربه مبارزات سنگین و مهیج Bloodborne در نگاه اول واقعاً هیجان انگیز است. مخصوصاً اکنون که می توانیم جزئیات بیشتری از طراحی دشمنان و سلاح ها را از طریق نمای اول شخص ببینیم! در ادامه ، شما را به تماشای تریلر این مقاله دعوت می کنیم. BloodBorne First Person به زودی از طریق حساب سازنده Petreon در دسترس خواهد بود.

دانلود از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید