امکان پخش آنلاین هتل ترانسیلوانیا 4 به جای سینما

سونی احتمالاً انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania را بدون نمایش فیلم ، فقط از جریان آمازون پخش می کند.

بر اساس آخرین اخبار سینما و گزارشات Variety ، سونی و آمازون در آستانه امضای قرارداد 100 میلیون دلاری برای انتشار انحصاری انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania از سرویس پخش ویدئو آمازون Prime. مجموعه انیمیشن های هتل ترانسیلوانیا یکی از بزرگترین مجموعه های خانوادگی سونی است که سه انیمیشن اول این مجموعه از سال 2012 تاکنون 1.3 میلیارد دلار فروش داشته است. قسمت جدید این مجموعه با نام Hotel Transylvania: Transformania قرار است در 1 اکتبر منتشر شود ، اما ویروس کرونا دلتا ممکن است راه ایده آل بودن انیمیشن را مسدود کند. اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا (نشان دادن مواردی مانند اثبات واکسیناسیون برای مصارف داخلی) به زودی در نیویورک اجرا می شود و مقامات دیگر شهرهای آمریکا در حال بررسی اجرای این اقدامات هستند. از سوی دیگر ، عدم وجود واکسن برای افراد زیر 12 سال ، غربالگری کارهای خانوادگی را در معرض خطر قرار داده است.

چهار شخصیت وحشت زده در هتل ترانسیلوانیا 4

طبق اطلاعات دریافتی ، سونی در قرارداد 100 میلیون دلاری حق پخش در خانه ، تلویزیون و چین را برای انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania خواهد داشت. سونی به هیچ وجه تنها استودیوی بزرگ نیست که سرویس پخش خود را ایجاد کرده است. در سالهای 2020 و 2021 ، آنها بخشی از کارهای خود را به سایر سرویسهای پخش مستقیم واگذار کردند. به عنوان مثال ، در سال 2020 ، Greyhound از Apple TV Plus ، An American Pickle از HBO Max و Happiest Season از Hulu منتشر شد. در سال 2021 ، برخی از محصولات سونی به سایر سرویس های پخش ، مانند Fatherhood و The Mitchells vs Animation توزیع شد. The Machines و Viva در Netflix منتشر شده اند و آمازون سیندرلا را در 3 سپتامبر (12 سپتامبر) منتشر می کند.

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania توسط درک دریمون و جنیفر کلاسکا با فیلمنامه آموس ورنون و نانزیو راندازو کارگردانی شده است. دراکولا و فرانکنشتاین به ترتیب توسط برایان هال و برد ابرل و پیش از این توسط آدام سندلر و کوین جیمز صداگذاری شده اند. از دیگر صداپیشگان می توان به سلنا گومز ، اندی سامبرگ ، دیوید اسپید ، استیو بوشمی ، کاترین هان ، جیم گافیگان ، مالی شانون ، کیگان-مایکل کی و فرن درسچر اشاره کرد. سلنا گومز و میچل مردوک تهیه کنندگان اجرایی Hotel Transylvania: Transformania هستند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد پخش اختصاصی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania از سرویس پخش ویدئو Amazon Prime و عدم نمایش آن در سینماها چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید