جزئیات بازی Cyberpunk 2077 Update 1.3؛ از تغییرات نقشه تا رابط کاربری

توسعه دهندگان بازی Cyberpunk 2077 ، با انتشار ویدئوهای جداگانه که تغییرات عمده بازی را در به روز رسانی پچ توضیح می دهند 1.3 پرداخت کرده اند

سی دی پروژه قرمز امروز از طریق وب سایت رسمی Cyberpunk 2077 جزئیات جدید به روز رسانی پچ 1.3 بازی اکشن – بازی نقش آفرینی منتشر شده است و علاوه بر این متن ، سه ویدئو در کانال یوتیوب این استودیوی لهستانی به بزرگترین تغییرات بازی در این به روزرسانی جدید اختصاص داده شده است. این سه کلیپ سه تغییر عمده Cyberpunk 2077 در نسخه هستند 1.3 آنها پرداخت می کنند. مورد اول تغییرات روی نقشه کوچک یا نقشه بازی کوچک را پوشش می دهد. آندره“یکی از توسعه دهندگان تیم توسعه دهندگان بازی می گوید:

“با به روز رسانی نرم افزاری سیستم مینی مپ ، بازیکنان قادر خواهند بود چیزهای بیشتری را ببینند و بتوانند بهتر حرکت و حرکت کنند.”

وعده مشاهده جزئیات بیشتر روی نقشه می تواند معانی متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال ، از نمایش اجزای بیشتر در سطح نقشه تا نمایش نمای وسیع تری بر روی مینی نقشه. خوشبختانه این موضوع در ویدئوی شماره یک به طور کامل روشن می شود. در این ویدئو به وضوح مشاهده می شود که نقشه بازی در به روز رسانی است 1.3 محیط را بیشتر از فضای اطراف بازیکن به او نشان می دهد. باید دید که پس از تغییر سیستم مسیریابی بازی در پچ 1.2به روز رسانی جدید بازی همچنین آنچه در تجربه کاربر تغییر می کند GPS درون بازی ایجاد خواهد کرد.

Cyberpunk 2077

ویدئوی دوم ظاهرا سیستم ویدئویی رابط کاربری بازی را هدف قرار می دهد. ناتالیا ، برنامه نویس رابط کاربر بازی ، در این زمینه می گوید:

“وقتی مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفتم ، این یکی از اولین پروژه های مستقل من بود و از آنجا که زمان زیادی را صرف جستجوی کد کردم تا سیستم ویدئویی به خوبی کار کند رابط کاربری در نهایت به این نتیجه رسیدم که مشکل ما در راه اندازی ویدئوها است. “ظاهراً مدت زمان اختصاص داده شده برای فیلم کوتاهتر از دنباله ویدیو بود و اکنون در سیستم جدید ، بازیکنان می توانند تصمیمات خود را در دنباله های داستان بهتر درک کنند.”

در نهایت ، یک تغییر مهم دیگر در به روز رسانی 1.3 بازی Cyberpunk 2077 در صورت استفاده ، امکان بازنشانی کامل ویژگی ها یا بسته های انتخاب شده توسط پخش کننده وجود دارد. البته ، این کار چند یورو برای شما هزینه خواهد داشت ، اما در عوض ، اگر وضعیت فعلی برای شما کمی تکراری باشد ، می توانید شرایط را به دلخواه تغییر دهید. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد.

اگر علاقه مند به مشاهده این تغییرات در عمل هستید ، می توانید از طریق نکات زیر به این فیلم ها دسترسی پیدا کنید. برای کسانی که با این دسته از ویدئوهای توسعه دهنده CD CD Project آشنایی ندارند ، باید گفت که این فیلم ها به صورت قسمت هستند. چه جدید در شهر شب سبک خبری به تغییرات بازی در به روزرسانی های مختلف از طریق کانال خبری اختصاص داده شده است شهر شب پخش می شود.

در نهایت ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید