تریلر انتشار بازی Twelve Minutes

دو روز قبل از انتشار دوازده دقیقه ، تیم تریلر به تازگی روز انتشار پروژه انحصاری اسرار آمیز و مورد انتظار مایکروسافت را منتشر کرد.

داستان و گیم پلی منحصر به فرد دوازده دقیقه به سرعت آن را در لیست مورد انتظارترین بازی ها برای بسیاری از گیمرها قرار داد. اگر زومجی را دنبال کرده اید ، احتمالاً می دانید که این پروژه مستقل است لوئیس آنتونیو ساخته شده و استودیویی Annapurna Interactive همچنین مسئول انتشار آن است.

در جدیدترین اخبار بازی ، با نزدیک شدن بازی دوازده دقیقه ، تیم تولید تریلر تاریخ انتشار بازی را اعلام کرده است. در صورت تمایل ، می توانید تریلر معرفی بازی را در YouTube تماشا کنید تا در آستانه انتشار بازی با فضای آن بیشتر آشنا شوید.

دوازده دقیقه در واقع داستان زوجی را روایت می کند که در شبی فراموش نشدنی درگیر رویدادهای کابوس وار خواهند بود. در این بازی شما تنها کنترل کننده مرد خانه هستید که با قدرت تحلیل و استفاده از موارد داخل محیط بازی و مکالمات دو طرفه ، پازل بازی را حل کرده و حلقه دوازده دقیقه ای تکرار را حذف می کنید.

بازی Twelve Minutes قرار است در 19 آگوست برای پلتفرم رایانه های شخصی ، به طور انحصاری بر روی کنسول های سری ایکس باکس ایکس و ایکس باکس اس سری منتشر شود.

حالا نوبت شماست ، اگر به این سبک بازی های ویدئویی علاقه دارید که داستان شما را درگیر خود می کند ، لطفا نظرات و پیش بینی های خود را از دوازده دقیقه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید