زمان معرفی بازی جدید Call of Duty مشخص شد

اخیراً آگهی ای در فروشگاه پلی استیشن منتشر شده است که از رونمایی قریب الوقوع Call of Duty: Vanguard در Call of Duty: Warzone خبر می دهد.

طبق آگهی جدیدی که امروز در فروشگاه پلی استیشن منتشر شد ، قرار است Call of Duty: Vanguard پنجشنبه هفته جاری ساعت 22 به وقت تهران به طور رسمی در Call of Duty: Warzone معرفی شود.

Call of Duty: Vanguard دارای مبارزات داستانی و چند نفره است و قرار است جبهه های جنگ جهانی دوم در اروپا و اقیانوس آرام را به تصویر بکشد. همچنین ، طبق گزارشات ، داستان بازی حول محور تشکیل نیروهای ویژه متفقین به نام نیروهای ویژه می چرخد. علاوه بر این ، Call of Duty Vanguard برنامه خاصی برای Call of Duty Warsaw دارد که گفته می شود در اقیانوس آرام واقع شده است. این نقشه جدید احتمالاً بزرگتر از نقشه فعلی وردانسک ورشو خواهد بود.

Sledgehammer Games اخیراً ویدئوی کوتاهی از Call of Duty: Vanguard را برای تعدادی از توسعه دهندگان محتوا ارسال کرد که آنها نیز ویدیو را با بازیکنان به اشتراک گذاشتند. Slughammer در واقع کمپین تبلیغاتی Call of Duty: Vanguard را قبل از اینکه به طور رسمی رونمایی شود راه اندازی کرد.

همچنین اخیراً گزارش شده است که Activision برای تبلیغ Call of Duty Vanguard تغییر کوچکی در Warz Duty Warzone ایجاد کرده است. برخی از برندگان مچ دست ورزون قبل از فرار از طناب با هلیکوپتر توسط یک تک تیرانداز مرموز به زمین می خورند. علاوه بر این ، چند روز پیش ، تعدادی از تصاویر و پوسترهای Call of Duty: Vanguard فاش شد که شامل جزئیاتی مانند نسخه های مختلف بازی و وجود نسخه عمومی بتا بود.

خودی مشهور تام هندرسون همچنین اعلام کرده است که آزمون Alpha Call of Duty: Vanguard از 27 تا 29 آگوست (5 تا 7 سپتامبر) برگزار می شود. سپس بتای دیگری در تاریخ 10 تا 12 سپتامبر (19 تا 21 سپتامبر) بر روی کنسول های پلی استیشن و همچنین سومین بتا در تاریخ 16 تا 20 سپتامبر (25 تا 29 سپتامبر) برگزار می شود.

نظر کاربران زومجی در مورد Call of Duty: Vanguard چیست؟ در صورت تمایل نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید