اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید وس اندرسون

اسکارلت جوهانسون در بازیگران جدیدترین فیلم وس اندرسون به مارگو رابی و تام هنکس می پیوندد.

این ستاره یک نام شناخته شده در دنیای فیلم مارول و پردرآمدترین بازیگر زن سال 2018 و 2019 است ، آخرین بازیگر برجسته ای که به فیلم جدید وس اندرسون ، کارگردان بزرگ نامزد 7 جایزه اسکار پیوست. بازیگران شامل خدمه دائمی اندرسون برودی از جمله آدرین برودی ، بیل موری ، جیسون شوارتزمن و تیلدا سوئینتون به همراه نام های جدیدی مانند مارگو رابی و تام هنکس هستند. روپرت فرند ، بازیگر فیلم Homeland و Hitman نیز در میان بازیگران این فیلم حضور دارد.

جزئیات فیلمنامه ، نوشته و کارگردانی وس اندرسون ، محرمانه است و اطلاعاتی در مورد شخصیت اسکارلت جوهانسون در دست نیست.

انتظار می رود فیلمبرداری این پروژه تا پایان ماه سپتامبر به پایان برسد. این همزمان با تاریخ اکران جدیدترین فیلم اندرسون ، The French Dispatch است که قرار است در ماه اکتبر روی پرده سینماها برود.

اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدئو

البته این اولین بار نیست که Marvel Cinematic Black Video با اندرسون همکاری می کند ، اما این اولین بار است که این اتفاق در مقابل دوربین رخ می دهد. یوهانسون پیش از این در انیمیشن استاپ موشن کارگردان Isle of Dogs صداپیشگی کرده است.

در سال 2020 ، اسکارلت جوهانسون نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در داستان ازدواج و جوجو خرگوش شد. فیلم مستقل عنکبوت این جدیدترین اثری است که با بازی او روی صفحه نقره ای رفت و البته حاشیه های زیادی هم داشت. این بازیگر 36 ساله برای فیلمبرداری عنکبوت در شبکه آنلاین شبکه دیزنی ، همزمان با شروع اکران سینمایی اش ، او از دیزنی شکایت کرد و معتقد بود که با انتشار همزمان فیلم Black Video در سرویس دیزنی پلاس ، او قصد دارد فیلم منحصر به فرد Black Video را از سینما و کمیسیون بالقوه برای موفقیت نمایش. این فیلم در سینما به پایان نرسیده است.

در نهایت ، می توانید افکار خود را با Zomji و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید