حضور بازیگران بیشتر در سری جدید The Witcher تا معرفی کارگردانان سریال

نتفلیکس از حضور بازیگران بیشتری در سریال The Witcher: Blood Origin خبر داده و لیست کارگردانان این سریال را نیز منتشر کرده است.

نتفلیکس در حال ساخت اسپین آف پیش درآمد The Witcher است این اتفاق در همان جهان The Witcher رخ می دهد ، اما 1200 سال قبل از Geralt از ریویا اتفاق می افتد و بر ایجاد اولین Witcher تمرکز می کند. در این مجموعه قرار است دنیای هیولاها ، انسان ها و جن ها با هم متحد شوند تا اولین جادوگر را خلق کنند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونحضور 10 بازیگر جدید در سریال The Witcher: Blood Origin تایید و اعلام شد.

لنی هنری در نقش بالوور ، میر مک در نقش پرنسس مروین ، ناتانیل کورتیس در نقش سیندرلا ، دیلن موران در نقش Uthrok One-Nut ، جیکوب کالینز لوی در نقش آردین ، لیزی انیس در نقش زکاره ، هیو نوولی در نقش کالن ، فرانچسکا میلز در نقش مالدوف ، امی ماری در نقش فنریک و زک وایات در نقش سندریل ، آنها از جمله بازیگران جدیدی هستند که به بازیگران فیلم The Witcher: Blood Origin اضافه شده اند. فیلمبرداری و تولید سری جدید ویچر نیز در انگلستان آغاز شده است.

لنی هنری ، میرن مک ، ناتانیل کرتیس و دیلان موران در سریال جدید ویچر بازی می کنند

لارنس افرین در نقش فیال ، سوفیا براون در نقش ایل و میشل یئو در نقش سیان بازیگران دیگری هستند که در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارند و این نقش را ایفا خواهند کرد. The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین آف محدود برای سری Witcher باشد که تنها در 6 قسمت تولید و منتشر می شود. دکلان دو بارا و لورن اشمیت هیشریش آنها ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. بارا قبلاً قسمت چهارم از فصل اول The Witcher را نوشته بود ، که قرار است همراه با The Witcher: Blood Origin ، همراه با Hissrich ، خالق سریال اصلی ، تهیه کنندگی کنند.

آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارد. لیست کارگردانان پیش مجموعه ویچر نیز مشخص شده است که بر اساس آنها سارا اوگورمن با سابقه کارگردانی سریال The Last Kingdom ، سریال نفرین شده و فصل دوم سریال The Witcher ، کارگردانی قسمت های اول ، چهارم و ششم این مجموعه به همراه ویکی گیوسن آنها با سابقه کارگردانی Close ، قسمت های دوم ، سوم و پنجم The Witcher: Blood Origin را کارگردانی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید