گرافیک چشمگیر Call of Duty: Vanguard در پلی استیشن 5

برخی از خبرنگاران صنعت بازی پس از تماشای یکی از مراحل قسمت داستان Call of Duty: Vanguard ، به گرافیک دیدنی این اثر در پلی استیشن 5 اشاره کردند.

سال گذشته ، تقریباً در همان روزها و ماه ها ، شاهد رونمایی از جدیدترین قسمت از سری بازی های Call of Duty بودیم. حالا ما دوباره به همان زمان سال رسیده ایم و کم کم ، زمان نمایش قسمت جدید این سریال محبوب است. به لطف اخباری که در روزهای اخیر از سراسر صنعت بازی دریافت کردیم ، نسخه جدیدی از سری بازی های Call of Duty به نام Vanguard امسال منتشر می شود و بازیکنان را وارد جنگ جهانی دوم می کند.

تا معرفی این بازی که ظاهراً امروز / امشب در Call of Duty Warzone انجام می شود ، اخبار و اطلاعات مختلفی در مورد آن توسط خبرنگاران صنعت بازی منتقل می شود. اکنون ، در جدیدترین اخبار بازی و طبق توییت های تام هندرسون ، خبرنگار رسانه ای DualShakes ، به نظر می رسد جلوه های بصری قسمت داستان Vanguard در پلی استیشن 5 بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود. هندرسون در توییتی نوشت:

“من روند یکی از مراحل بخش داستان Vanguard و نحوه اجرای این بازی بر روی پلی استیشن 5 را تماشا کردم. این بازی یکی از زیباترین آثار نسل 9 خواهد بود. چنین گزاره ای قطعاً ادعای بزرگی است ، اما باید بگویم که بازی واقعاً زیباست. در مرحله شب (D-Day in War II World) ما هنوز می توانیم زیبایی گرافیکی بازی را ببینیم و اکنون فیلترهای معمولی رنگ خاکستری سری CoD دیگر وجود ندارد. به نظر می رسد که سازندگان بازی (تیم Slaghammers Games) از حداکثر قدرت پلی استیشن 5 استفاده کرده اند.

جعبه آرت در بازی Call of Duty: Vanguard فاش شد

از سوی دیگر ، به نظر می رسد به روزرسانی های جدید در بخش Warzone آن را به تجربه ای بزرگتر تبدیل می کند. یکی از خودی های بازی که با GhostOfHope در توییتر کار می کند ، اعلام کرده است که نقشه جدید Varzon تقریباً دو برابر نقشه Verdansk بزرگ و دقیق است. این احتمالاً یکی از بزرگترین چالش ها برای تیم سازنده برای انتقال این نقشه به کنسول های نسل هشتم است. به گفته GhostOfHope ، حالت وارونه در کنسول های نسل هشتم به صورت گرافیکی به اندازه نقشه بزرگ و تعداد بیشتری از بازیکنان (احتمالاً 200 بازیکن) که روی کنسول های نسل هشتم اجرا می شوند ، کاهش می یابد.

باید منتظر بمانیم تا زمان رونمایی رسمی از گیم پلی بازی و سایر اطلاعات بازی که احتمالاً امشب منتشر می شود ، ببینیم آیا این ادعاها صحت دارد یا خیر. بر اساس شایعات ، Call of Duty: Vanguard در 5 نوامبر (14 نوامبر) برای پلتفرم های نسل هشتم و Xbox Series Series ، PlayStation 5 ، Xbox S Series و PC منتشر می شود. رویدادهای آلفا این بازی از 27 تا 29 آگوست (5 تا 7 سپتامبر) برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید