وعده تأثیر متفاوت و حماسی از دنیای سینمایی مارول در تریلر جدید فیلم ابدال

استودیو مارول امروز تریلر جدید و پایانی فیلم Eternals را منتشر کرد که نوید یک فیلم متفاوت در Marvel Cinematic Universe را می دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Eternals منتشر شد. همانطور که اخیراً شایعه شده بود ، Marvel Studios Amers تریلر جدید و پایانی فیلم Eternals را منتشر کرد که طی آن تصاویر زیادی از وقایع این فیلم را که دنیای سینمایی مارول منتظر آن است ، خواهیم دید. علاوه بر ملاقات ابرقهرمانان جدید مارول تا زمان فیلمبرداری این فیلم متفاوت است ، در تریلر جدید بازی Eternals ، شاهد حضور گروه شیطانی Deviants تا حضور دو عضو آسمانی هستیم و شما می توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید زیر:

دانلود از آپارات

تریلر جدید فیلم Eternals وعده های بصری طبیعی تر و واقع بینانه تری را ارائه می دهد ، همچنین سبک کارگردانی Chloe Zhao در سراسر تریلر. البته همچنان شاهد نبردها و شوخی های بزرگ خواهیم بود. ما همچنین در طول تریلر متوجه شدیم که پس از بازگشت نیمی از جمعیت جهان در انتهای Avengers: Endgame ، ظاهرا بازگشت دوتایی ها است و اکنون اعضای Eternals باید برای مبارزه با آنها متحد شوند. استودیو مارول علاوه بر تریلر ، پوستری جدید و رسمی از فیلم Eternals را نیز منتشر کرده است که در زیر مشاهده می کنید:

پوستر جدید و رسمی فیلم Eternals

مقاله مرتبط:

ریچارد مدون در نقش ایکاروس ، آنجلینا جولی در نقش تینا ، جما چان در نقش سرسی ، کمیل نانجیانی در نقش کینگو ، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، هنر برایان تایر در نقش فاوستوس ، لیا مک هیو در نقش Sprite ، دان لی در نقش گیلگمش ، بری کیوژن در نقش درويگ و کیت هرینگتون در نقش دین ویتمن (شوالیه سیاه) ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ابدیت ظاهر شده اند و به ایفای نقش پرداخته اند.

Eternals قرار است در 5 نوامبر اکران شود. کلوئی ژائو او که برای کارگردانی The Rider و Nomadland شناخته شده است ، فیلم Eternals را کارگردانی کرده است. ژائو علاوه بر کارگردانی ، آخرین نسخه فیلمنامه ابدال را نیز نوشته است. ژائو به تازگی برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در مراسم اسکار برای Nomadland شد.

دیدگاهتان را بنویسید