حضور بیش از 30 بازی مختلف در افتتاحیه Gamescom 2021

در بیانیه مطبوعاتی جدید گیمزکام آمده است که مراسم افتتاحیه گیمزکام امسال شامل بیش از 30 بازی خواهد بود.

افتتاحیه رویداد Gamescom 2021 چهارشنبه هفته آینده ، 25 سپتامبر ، ساعت 22 شب به وقت ایران انجام می شود. در طول این رویداد دو ساعته ، جف کلی مجری برنامه خواهد بود و ما ناتاشا بکر را با او خواهیم دید.

در همین حال ، یک بیانیه مطبوعاتی جدید به تازگی منتشر شده است ، که طی آن اطلاعاتی در مورد تعداد بازی هایی که در مراسم افتتاحیه نشان داده می شود ، خواهیم دید. در این بیانیه آمده است که بیش از 30 بازی در این رویداد حضور دارند. برخی از آنها بازی های ناگهانی و کاملاً جدید هستند و برخی از آنها مربوط به نمایش های جدید بازی های مورد انتظار است که در آینده منتشر خواهند شد.

در این میان ، برخی از شگفتی ها برای کاربران وجود دارد که توسط مهمانان مختلف اعلام می شود. علاقمندان می توانند یک روز پس از مراسم افتتاحیه و چهارم سپتامبر ساعت 23 شب به وقت ایران ، رویداد ویژه IGN را با تمرکز بر بازی های مستقل تماشا کنند. این رویداد شامل بازی های مستقل مختلف ، موارد کمدی و شگفتی برای دوستداران بازی های مستقل است.

سرانجام ، مراسم Gamescom 2021 در 26 سپتامبر ، ساعت 21:30 به ایستگاه پایانی خود در ایران می رسد و طی یک برنامه تقریباً پنج ساعته ، شاهد بررسی و تحلیل تریلرها و موارد مختلف توسط رسانه های IGN خواهیم بود. در این میان ، بد نیست به رویداد ویژه مایکروسافت که یک روز قبل از مراسم افتتاحیه و دوم سپتامبر (24 آگوست) ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود ، اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید