چگونه به راحتی و بدون درد موهای بینی را از بین ببریم؟


برخی افراد تصور می کنند که رفع موهای زائد بینی سریع ترین و آسان ترین راه ممکن است، اما برخی دیگر معتقدند که موهای بینی را نباید از بین برد. قیچی نوک گرد یکی دیگر از ابزارهای مناسب برای این کار است. برای کسانی که موهای ضخیم بینی دارند که به سرعت رشد می کنند، موبرهای بینی بهترین راه هستند. کرم های رفع موهای زائد بینی نیز وجود دارد.

اگرچه برخی از افراد از ابزارهای گوش و بینی برای از بین بردن موهای زائد بینی استفاده می کنند، اما برخی مخالف هستند. قیچی های کوچک با نوک گرد گزینه بهتری هستند. این قیچی ها کوچک هستند و به راحتی در داخل بینی جابه جا می شوند. ویژگی مهم آنها بالا بودن گرد است. فقط مواظب باشید موها را نزدیک پوست داخل بینی کوتاه نکنید تا آسیبی به آن وارد نشود.

راه دیگر کنتور برق است. این دستگاه ها برای خانم هایی که موهای ضخیم بینی دارند که به سرعت رشد می کنند خوب است. برخی از این کنتورها باید مستقیماً به برق وصل شوند و برخی دارای باتری هستند.

بسیاری از ماساژورهای باتری دار ضد آب هستند و می توان از آنها در حمام استفاده کرد. یک موسلین با کیفیت به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را با خیال راحت وارد سوراخ بینی کرد، اما برای جلوگیری از آسیب باید دستورالعمل های خود دستگاه را دنبال کنید. دستگاه های موبر بینی معمولاً ارزان هستند و هزینه زیادی نسبت به قیچی ندارند.

موهای زائد بینی را نیز می توان با کرم موبر از بین برد. این گزینه برای خانم هایی که نمی خواهند از قیچی و قیچی استفاده کنند خوب است. باید لایه نازکی از کرم موبر داخل بینی به موها زده و پس از مدتی مناسب با آب بشویید. از این کرم با احتیاط استفاده کنید، زیرا استفاده از این پاک کننده مو در قسمت های عمیق تر بینی می تواند به آن آسیب برساند.

به هر حال موهای زائد داستانی است که همه ما با آن روبرو هستیم و اگر شما هم روش هایی را می شناسید که در این مقاله به آن ها اشاره نشده است، لطفا در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید