شهید سیاوش نادعلی: در مقابل فقیه ضد ولجی بایستید


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»; او شهود عرفانی را شهادت داد و نقش هر خیری را در چهار باب گتی نشان داد و چشم ستارگان آسمان را روشن کرد، ققنوس هشت بهشت ​​که طعمه هفت آسمان شد، همان عاشقی که در آن پرواز کرد. وادی مقدس عشق و فرشتگان روح پاکش را نوازش کردند

«شهید»… همان ستاره زمینی همیشه بیدار در شب های خون و آتش که نبردی عاشقانه کرد تا شعله بصیرت و حقیقت در مرگ عشق تا پیوند جاودان در شب عرفانی عشق. در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان در راه عشق، سرای جاودانگی او در دل حادثه ای در ضلع تاریک تاریخ درسی از پایداری آموخت، حالا می خواهیم هر روز را به پایان برسانیم نام و یاد این ستارگان و به برکت و یاری این عارفان عشق شروع به کار کنید. ادای دینی باشد بر آن همه رشادت و شهامت و مجاهدت و دلاوری… برگ سبز هدیه درویشی هر قدر که پذیرفته شود و چه در نظر گرفته شود.

4055/ برکت لحظه هایمان با شهید سیاوش نادعلی

به نام خدا

درود بر امام امت، بر قلبهای تپنده مستضعفین، درود بر شهدا و امت حزب الله و درود بر همه بازماندگان. درود بر مادرم، برادران و خواهرانم و خانواده ام.

خدا را شکر که خمینی بت شکن این نعمت گرانبها را به ما داده است تا بتوانیم راه پیامبر و امام (ع) را ادامه دهیم و کاخ 2500 ساله شاهنشاهی را ویران کنیم و اسلام را زنده کنیم.

بشکه ها! این نعمت را تا انقلاب مهدی (عج) از ما نگیر و به ما پیروزی بده تا آن را بفهمیم، خدایا! فرج امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این وعده دیرینه را برای برافراشتن پرچم توحید در دستان رزمندگان مقتدر جهان، نزدیکتر کرد تا گام های سربازان امت را در این راه تقویت کند.

با سلام خدمت مادر و برادران و خواهران عزیزم، از زحمات شما برای من بی نهایت سپاسگزارم، بدانید این فرمان خداست، متاسفم و شرمنده که بدون سلام به جبهه رفتم، اما مجبور شدم برای رضای خدا بروم. شما هم برای رضای خدا صبر کنید در مقابل متجاوزان و فقیهان ضد ولجی بایستید.

انتهای پیام/89001




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید