چشم نکونام به دنبال مهاجم جوان پرسپولیس – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان


به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود که نقل و انتقالات بین تیم ها در زمستان امسال همچنان ادامه دارد.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال خوزستان قصد دارد برای حضور بهتر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر نیم فصل دوم لیگ برتر تیمش را تقویت کند.

او که اصلا از عملکرد چند خرید ابتدای فصل راضی نبود تصمیم گرفت در نقل و انتقالات زمستانی نقاط ضعف این تیم را پوشش دهد. کاهش گل هایی که فولاد از زمان حضورش در نکونوما به ثمر رسانده، سرمربی اهوازی را مجبور به جستجوی مهاجم کرده است. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در نیم فصل اول عملکرد خوبی در پیراهن این تیم نداشت، نظر نکونوما را برای پیوستن به این تیم جلب کرد تا اولین مذاکرات برای این انتقال آغاز شود.

این در حالی است که عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد و برای هر انتقالی نیاز به تایید پرسپولیس دارد.

پیگیری های مهر نشان می دهد که قرمزها هنوز نامه رسمی مبنی بر انتقال عبدی از هیچ تیم دیگری دریافت نکرده اند. در صورت موافقت یحیی گل محمدی آنها حاضرند مهاجم جوان خود را به صورت قرضی در اختیار تیم دیگری قرار دهند.

باید دید آیا باشگاه فولاد برای جذب مهاجم پرشوپوشان اقدامی رسمی انجام خواهد داد یا این مهاجم طبق شرایط باشگاه پرسپولیس از لیست خرید نکونام کنار گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید