پایان مسابقات Call of Duty League با برنده شدن تیم آتلانتا فاز

مسابقات قهرمانی Call of Duty League 2021 با پیروزی تیم آتلانتا فاز در مرحله نهایی به پایان رسید.

سری Call of Duty بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های چندنفره در جهان است و با انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در سال گذشته ، رقابت های مرتبط با آن در جهان آغاز شد. مهمترین مسابقات مربوط به این بازی با عنوان Call of Duty League Championship 2021 رسماً کار خود را از ژانویه سال جاری (زمستان 1399) با شروع مراحل مقدماتی آن آغاز کرد و در چند روز گذشته شاهد آخرین دور دور نهایی خود بود. به

مراحل مقدماتی این مسابقات با حضور 12 تیم که بیشتر آنها از ایالات متحده بودند در 6 مرحله و یک مرحله All-Star که بیشتر تئاتر بود آغاز شد و پس از پایان این مراحل به مرحله نهایی راه یافت. مرحله در چند روز گذشته خودش شد. فینال مسابقات از 19 آگوست (28 اوت) تا 22 آگوست (31 اوت) در لس آنجلس در مرکز گالن با حضور 8 تیم برتر در مراحل مقدماتی برگزار شد. در 3 ، او تورنتو اولترا را شکست داد و یک جایزه 1.2 میلیون دلاری به دست آورد. تیم های دوم و سوم این مسابقات نیز به ترتیب 650 و 300 هزار دلار جوایز کسب کردند.

آتلانتا فاز با شکست 3-0 دالاس امپراتوری در آخرین مرحله جدول برندگان ، تیم را پذیرفت و با قبول شکست در این مرحله ، این تیم مستقیماً به بازی پایانی جدول بازنده ها رفت ، اما در آنجا نیز موفق نبود و تورنتو تیم اولترا با شکست 3-2 آنها موفق شد به بازی نهایی مسابقات صعود کند و در دیدار نهایی حریف آتلانتا فاز شود. بازی های دور آخر همه به جز بازی نهایی به عنوان بهترین پنج بازی انجام شد و بازی نهایی به عنوان بهترین بازی از نه بازی انجام شد.

دور نهایی مسابقات Call of Duty League Championship 2021 در حالت هایی مانند حالت Hardpoint ، حالت کنترل و حالت Search and Destroy در نقشه هایی مانند Apocalypse ، Checkmate ، Grayson ، Moscow ، Reed ، Express و Stand-up برگزار شد. جایزه بهترین بازیکن مسابقات به EbeZy از تیم آتلانتا فاز تعلق گرفت که موفق شد در فینال مسابقات K / D عالی 1.09 را ثبت کند. همچنین لازم به ذکر است که قوانین مسابقات Call of Duty League با بخش چند نفره آن بسیار متفاوت است و اصلاً قوانین یکسانی ندارد. فیلم های همه بازی های این مسابقات را در کانال یوتیوب Call of Duty League تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید