نمایش قابلیت های شخصی سازی در تریلر جدید Riders Republic

تریلر جدید بازی Ubisoft’s Riders Republic قابلیت های شخصی سازی آن را به نمایش می گذارد.

بتای خصوصی بازی Riders Republic آغاز شده و اطلاعات مختلفی در مورد این بازی فاش شده است. با این حال ، یوبی سافت به تازگی با انتشار تریلر اطلاعات جدیدی در مورد ایجاد شخصیت و قابلیت های شخصی سازی در Riders Republic منتشر کرده است. با توجه به تریلر ، بازیکن می تواند هنگام ایجاد شخصیت جنسیت خود را مشخص کند. البته شخصی سازی شخصیت ها تنها به این گزینه محدود نمی شود و بازیکن می تواند رنگ پوست ، جزئیات صورت ، رنگ چشم ، مدل مو و رنگ ، موهای صورت و موارد مشابه را سفارشی کند. بازیکنان همچنین می توانند به مراحل قبلی بازگردند و اگر نظر خود را تغییر دادند موارد خود را تغییر دهند.

بازیکن علاوه بر شخصی سازی حالت چهره ، می تواند مدل و نوع لباس شخصیت خود را نیز سفارشی کند. بازیکنان می توانند از بین انواع لباس های کامل انتخاب کنند و با ترکیب لباس های مختلف به پوشش خاصی دست پیدا کنند. با توجه به تریلر حاضر ، بسیاری از موارد بخش شخصی سازی بازی را می توان با تجربه خود بازی و بدون نیاز به خریدهای درون برنامه ای بدست آورد. به عنوان مثال ، کاربر می تواند با رقابت برای یکی از حامیان ، تکمیل چالش های هفتگی یا به ثمر رساندن اهداف به موارد مختلف دست یابد.

سواران در بازی Riders Republic

ارز درون بازی Riders Republic نیز جعبه ای نامیده می شود که با انجام فعالیت های مختلف به دست می آید و بازیکنان می توانند با صرف آن در فروشگاه بازی اقلام مختلفی را خریداری کنند. همچنین لباس ها و اقلام مختلفی به مرور زمان به بازی اضافه می شوند. تعداد کمی از اقلام بازی نیز فقط از طریق خریدهای درون برنامه ای در دسترس خواهند بود.

Riders Republic در 28 اکتبر برای Xbox One ، Xbox Series Series ، Xbox S Series ، PlayStation 5 ، PlayStation 4 ، PC و Stadium منتشر می شود. تریلر جدید بازی Riders Republic بر قابلیت های شخصی سازی آن تمرکز دارد یوتیوب تماشا کردن. نظر شما کاربران زومجی در مورد ویژگی های Riders Republic چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید