ویدئویی از پشت صحنه حضور مارک همیل در قسمت آخر فصل دوم سریال مندلیان

لوکاس فیلم سرانجام اولین ویدئوی پشت صحنه مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر در قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian را منتشر کرد.

در قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian ، ما شاهد حضور غافلگیرکننده مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر بودیم که در آن از CGI برای جوانسازی چهره هامل استفاده شد. بعدها لوکاس فیلم قول بخش ویژه ای از مجموعه مستند گالری دیزنی را داد: The Mandalorian در مورد این قسمت و حضور حمیل در مجموعه جنگ ستارگان. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فیلم مستند ویژه پشت صحنه سریال مندلیان منتشر شد.

لوکاس فیلم به تازگی ویدئوی جدیدی از مجموعه مستندهای دیزنی منتشر کرده است: گالری: ماندالورین که در واقع به قسمت انحصاری این مستند از قسمت پایانی فصل دوم سریال The Mandalorian و حضور لوک اسکای واکر با بازی مارک اختصاص داده شده است. همیل ما نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان سریال مندلیف در مورد این صحنه از سریال هستیم. مارک همیل در طول ویدئو در صحنه حضور دارد و برای قسمتی از صحنه از بدلکار استفاده شد. در زیر می توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

ما نمی دانیم که آیا مارک همیل در فصل سوم سریال The Mandalorian باز می گردد یا خیر ، اما انتظار داریم در فصل جدید The Mandalorian شاهد بازگشت لوک اسکای واکر باشیم. کارل ویترز ، بازیگر نقش گریف کارگا در ماندلورین ، که قسمت دیگری از جنگ ستارگان را نیز کارگردانی کرد ، اخیراً فاش کرد که فیلمبرداری و تولید فصل جدید اولین مجموعه جنگ ستارگان ماه آینده آغاز می شود و او همچنین کارگردانی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. مسئول فصل سوم سریال The Mandalorian باشد.

جزئیات بیشتری برای فصل سوم مندلیف در دسترس نیست ، اما انتظار می رود فصل جدید Star Wars در اواخر سال 2022 از دیزنی پلاس پخش شود. همچنین قسمت ویژه مستند گالری دیزنی: The Mandalorian در 25 آگوست پخش می شود ( 3 سپتامبر) از دیزنی پلاس.

دیدگاهتان را بنویسید