واکنش منتقدان به The Night House

خانه شب ، فیلمی ترسناک و روانی ، به تازگی در سینماها اکران شده است و از نظر منتقدان رتبه متوسط ​​خوبی دریافت کرده است.

خانه شب یا به فارسی “شب خانه” یکی از جدیدترین آثار ترسناک و ترسناک Searchlight Pictures است که توسط کارگردان با استعداد و نسبتاً کم صدا به نام دیوید برکنر ساخته شده است. فیلم های این هنرمند شامل The Ritual ، Southbound ، V / H / S ، The Signal و موارد دیگر است. در فیلم خانه شب هنرمندان با استعدادی مانند ربکا هال در نقش بث ، سارا گلدبرگ در نقش کلر ، استیسی مارتین در نقش مدلین ، جان جان آکائیت در نقش اوون و وندی کورتیس هال در نقش مل و دیگران بازی می کنند.

فیلم خانه شب برای اولین بار در 24 ژانویه 2021 در جشنواره فیلم ساندنس ، بزرگترین جشنواره فیلم مستقل در ایالات متحده به نمایش درآمد. همین چند روز پیش در 20 آگوست بود که Sirlight جدیدترین فیلم خود را به صورت عمومی در سینماهای آمریکا اکران کرد. تا کنون ، این اثر ترسناک از 32 نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک ارسال شده است ، 68 امتیاز دریافت کرده است. فیلمنامه را بن کالینز و لوک پیوتروسکی نوشته اند.

از سوی دیگر ، David S. Guerrero ، Keith Levine و John Zeus تهیه کنندگی این نمایش را بر عهده داشتند. این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است که اکثر آنها در رده بالا و میانه قرار دارند. این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبرو شد. آنها بازی و اجرای ربکا هال را دوست داشتند و معتقد بودند فضای ترسناک فیلم علاوه بر عملکرد فوق العاده هنرمندان ، مخاطبان را نه تنها از نظر احساسی ، بلکه از نظر روانی نیز درگیر خود می کند.

از سوی دیگر ، 141 منتقد راتون تومیتوز ، که این کار وحشتناک را تماشا کردند ، نظرات متفاوتی در مورد آن داشتند و نمره کلی آن 85 درصد بود. از آنجایی که The Night House به تازگی در سینماها اکران شده است ، سایتهای معتبر و محبوب بین المللی بررسی فیلم ها و سریالها نظرات و رتبه بندی خود را برای این فیلم منتشر کرده اند. در ادامه ، مروری بر بررسی The Night House از دیدگاه سایت های معتبر دنیا خواهیم داشت ؛ اما قبل از آن ، می توانید خلاصه داستان این فیلم منتشر شده را نیز بخوانید:

بث ، که به دلیل مرگ غیر منتظره شوهرش وضعیت خوبی ندارد ، به خانه ای می رود که شوهر فقیدش در کنار دریاچه برایش ساخته بود. بت قصد دارد در این خانه تنها زندگی کند. او تا آنجا که می تواند سعی می کند از هم نپاشد و زندگی کند ، اما طولی نمی کشد که کابوس ها به بار می نشیند. او تصاویری نگران کننده از مکاشفه و تخیل می بیند که دائماً او را صدا زده و به او اشاره می کند. چیزهایی که بث را بسیار می ترساند. علی رغم توصیه ها و تلاش های دوستانش ، بت تصمیم می گیرد به وسایل شوهرش برود تا از درون به سوالاتش پاسخ دهد.

ربکا هال با سارا گلدبرگ در The Night House

اکنون اجازه دهید نگاهی به بررسیهای منتشر شده از The Night House بیندازیم:

کیم هیوز | گناه اصلی

100 از 100

فیلم خانه شب را می توان هم استعاره عزاداری و هم روایتی مستقیم با پیچیدگی فراطبیعی دانست. با این حال ، هرچه به پایان نزدیک می شود ، آزاردهنده و جذاب تر می شود.

درک اسمیت | مجله کج

75 از 100

فیلم کلیشه هایی را که عملاً داستان ارواح را روایت می کند به مرحله بعدی می رساند و آنها را به روشی جذاب و شگفت انگیز به نمایش می گذارد.

سیدهانت ادلاکا | IJN

70 از 100

این فیلم داستان زنی را روایت می کند که پس از خودکشی شوهرش به دنبال یک پایان واقعی است. فیلم ممکن است نتواند تنشی را که قصد ایجاد آن را دارد به درستی منتقل کند. اما این نشان می دهد که نادیده گرفتن احساسات عاشقانه مانند سایر نیروهای ماوراء طبیعی نگران کننده است.

لکس بریسکاسو | پیگیری محله

65 از 100

فیلم خانه شب یک کار سرگرم کننده است و ممکن است برخی از افراد راز داستان آن را جذب کنند. اما به طور کلی ، داستان فیلم و اکثر عناصر این پروژه همان موفقیت را مدیون ربکا هال است.

ربکا هال در The Night House چراغ قوه دارد

دنیس هاروی | تنوع

60 از 100

متأسفانه ، هرچه جلوتر می رویم ، داستان ترسناک این اثر در پیچ و خم داستان بیشتر گم می شود. رویدادی که فقط مخاطب را گیج می کند و فایده ای ندارد. کارگردان پروژه ، دیوید براکنر ، سعی می کند سطح فیلم خود را با ترس و اتفاقات ناخوشایند مختلف بالا ببرد تا بسیاری از نقاط ضعف خود را بپوشاند.

کتی رایف | باشگاه EV

58 از 100

به نظر می رسد آخرین اثر دیوید برکنر فراموش کرده است که در وهله اول باید یک کار ترسناک باشد و سپس یک استعاره.

مت سیپولا | مرحله فیلم

58 از 100

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد. اما تلاش های فیلم برای ایجاد وحشتی به یاد ماندنی چندان موفق نیست.

استفانی زاکر | زمان

40 از 100

ربکا هال تمام تلاش خود را کرد تا بار خانه شب را به طور کامل بر دوش خود بگیرد و نقاط ضعف آن را جبران کند. اما وقتی فیلم بیش از حد احمقانه یا بدتر می شود ، خسته می شود.

سرانجام ، در پایان ، خانه شب نمره هایی دریافت کرده است که آن را به یک کار خوب و سرگرم کننده تبدیل می کند. بنابراین اگر پس از خواندن قسمت مقدماتی این پست و نظرات منتقدان ، احساس کردید که این کار مطابق سلیقه شماست ، آن را نیز به شما دوستان خوب زومجی توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید