دستور دکتر سعید نمکی برای واکسیناسیون هنرمندان

وزیر بهداشت ، دکتر سعید نمکی ، اخیراً در نامه ای به معاون وزیر بهداشت بر واکسیناسیون هنرمندان و دستور واکسیناسیون آنها تأکید کرده است.

در روزها و هفته های اخیر ، موضوع واکسیناسیون اقشار مختلف یکی از مباحث رایج در شبکه های اجتماعی بوده است. به گزارش ایسنا ، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت چندی پیش در نامه ای به دکتر علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت خواستار واکسیناسیون هنرمندان شد. در این نامه ، آقای نمکی از هنرمندان به عنوان “دارایی های فرهنگی” یاد کرده و گفته است که “می تواند با ایجاد آثار باشکوه ، تأثیرگذار و سبک ساز در این شرایط خاص جامعه ای که تحت تأثیر دوره طولانی کرونا قرار گرفته است ، در تاب آوری اجتماعی نقش داشته باشد.” حذف کردن ».

متن نامه دکتر سعید نمکی به معاون وزیر بهداشت به شرح زیر است:

به دنبال اعلام من در نامه مورخ 1400/09/09 و مذاکرات اخیر ، واکسیناسیون هنرمندان کشور به عنوان سرمایه های فرهنگی و اجتماعی که می توانند در این شرایط خاص جامعه تحت تأثیر کرونا طولانی با ایجاد باشکوه ، م effectiveثر و نرم کردن بر روی تاب آوری مردم تاثیر می گذارد. ” ایفای نقش اجتماعی بسیار مهم است.

بنابراین لازم است در اسرع وقت با هماهنگی آقای سیدزاده مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان که دارای لیست کلیه عزیزان می باشند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توزیع هنرمندان ثبت نام شده اقدام به ثبت نام نمایند. در سراسر کشور در بین دانشگاه های علوم پزشکی “همین امروز ایمن سازی این عزیزان را در برابر کووید -19 آغاز کنید.”

واکسیناسیون در ایران ادامه دارد و اکنون نوبت متولدین سال 1350 و قبل از آن است. البته متولدین 1351 تا 1360 که در استان های بوشهر ، خراسان جنوبی ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، کرمان ، قم و هرمزگان زندگی می کنند ، هم اکنون می توانند واکسن دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد واکسیناسیون هنرمندان چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید