اعلام تاریخ اکران نسخه کریستالی فیلم Free Man با بازی رایان رینولدز

قرن بیستم و استودیو دیزنی تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی Free Guy با بازی رایان رینولدز را تایید کردند.

مدتی است که پخش جهانی فیلم Free Guy آغاز شده است و این فیلم اکشن کمدی توانسته مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گیرد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم free man تایید و اعلام شد. استودیوهای قرن بیستم امروز اعلام کردند که Free Guy در 28 سپتامبر (6 اکتبر) بر روی تمام پلتفرم های دیجیتالی منتشر می شود و نسخه خانگی کمدی اکشن که شامل 4K Ultra HD ، Blu-ray و DVD است ، در 12 اکتبر منتشر می شود. 20 اکتبر) ارائه می شود.

همچنین ، نسخه خانگی Free Man دارای محتوای اضافی مانند دو صحنه حذف شده ، صحنه ای طولانی تر از فیلم ، بخش Gag Reel که به اشتباهات و رویدادهای خنده دار پشت صحنه می پردازد ، و چندین فیلم پشت صحنه برخی از صحنه های فیلم و صحبت بازیگران و تهیه کنندگان. خواهد بود. Free Guy در واقع قرار است 45 روز اکران سینمایی را تجربه کند و سپس وارد بازار داخلی شود. این کمدی اکشن تا به امروز بیش از 111.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است که شامل 58.8 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 53.1 میلیون دلار در سراسر جهان است.

پلیس و خرگوش صورتی در فیلم Free Guy

فFree Guy داستان بهنام گای ، عابر بانک را دنبال می کند. او در واقع یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می کند که دنیایی باز و بسیار خشن دارد. سپس متوجه می شود که در یک بازی ویدئویی زندگی می کند و بازی در حال تعطیل شدن است و اکنون با کمک و استفاده از نماد بازی سعی می کند تا توسعه دهندگان بازی سعی نکنند بازی را تعطیل و تعطیل کنند. پایین دنیای او به

رایان رینولدز، تایکا وایتیتی ، جودی کامر ، جو کری ، اتکرش آمبودکار ، لیل رل هوری و کمیل کاستک ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy ظاهر شده اند و ایفای نقش کرده اند. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد بر اساس فیلمنامه ای از مت لیبرمن و زک پن مسئول شاون لوی، سه گانه شب در موزه و چندین قسمت از چیزهای عجیب را کارگردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید