بازی Grime – Zomji را بررسی کنید

Grime را می توان یکی از بهترین بازی های Metrodino دانست که امروزه در دسترس کاربران است. با مرور این بازی با زومجی همراه باشید.

Metroidonia یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک ها در صنعت بازی های ویدیویی است. سبکی که امروزه در اشکال و تصاویر مختلف در بازی ها یا زیر ژانرهای مختلف استفاده می شود. خبر خوب این است که طی چند سال گذشته ، شاهد انتشار بازی هایی بوده ایم که کاملاً توسعه یافته و به عنوان محصول MetroDvina به بازار عرضه شده اند. تابستان گذشته بود که گریم با انتشار تریلری معرفی شد. یک بازی MetroDvin دو بعدی که ساختار گیم پلی آن نوید بازی متفاوتی را می داد.

از یوتیوب تماشا کنید

Grime مدتی است که در بازار است و ممکن است مشکلاتی داشته باشد ، اما می توان آن را یک MetroDvina جذاب ، سرگرم کننده و چالش برانگیز حساب کرد. داستان بازی درباره ماجراجویی موجودی است که از او به عنوان aklan یا پایان جهان یاد می شود. این در حالی است که بازی زمانی آغاز می شود که شما هیچ ایده یا آگاهی از علت وجود شما در این جهان ندارید. شما دائما با NPC ها در مورد موضوعی مهم صحبت می کنید.

با پیشرفت در بازی و رسیدن به NPC های اصلی ، از قبل به حضور خود در این دنیا پی خواهید برد و در نهایت ، باید سرنوشت خود را از طریق پایان های مختلف تعیین کنید. ممکن است کل داستان Grime خاص نباشد و ما شاهد یک داستان ساده خواهیم بود ، اما نحوه روایت آن شما را تشویق می کند که تا پایان بازی باقی بمانید. با این حال ، یکی از مواردی که در Grime ظاهر شده است ، یک گیم پلی جالب و مسحور کننده است.

بستر سازی در بازی Grime

طراحی مراحل و ساختار پیشرفت در بازی Grime به گونه ای است که با کشتن باس های اصلی ، مهارت های جدیدی را به دست می آورید.

Grime یک بازی Metrodino است. این بدان معناست که با پیشرفت بازیکنان در محیط ، با مسیرهایی جدا از مسیر اصلی روبرو می شوند که در حال حاضر قادر به پیشبرد آن نیستند. بنابراین با گذر زمان و کسب مهارت های بیشتر ، باید به محیط قدیمی برگردید و مسیرهای دیگر را امتحان کنید ، زیرا مسیری که قبلاً به عنوان یک مسیر فرعی می دیدید ممکن است اکنون خود را در قالب یک مسیر اصلی دیگر نشان دهد. بنابراین ، مهمترین عامل در طراحی مراحل بازی های Metrodinovian این است که مسیرهای اصلی به گونه ای ایجاد شده اند که کاربر می تواند به راحتی در آنها پیشرفت کند.

جدا از این موارد ، طراحی موارد ، باس ها و سایر ویژگی های بازی باید به گونه ای باشد که شما را ترغیب به بازگشت به محیط های قدیمی کند. طراحی مراحل و ساختار پیشرفت در بازی Grime به گونه ای است که با کشتن باس های اصلی ، مهارت های جدیدی را به دست می آورید. به عنوان مثال ، در ابتدای بازی ، سیستم Dash فقط روی زمین قابل انجام است ، اما با کشتن یکی از باس ها ، می توانید بعد از پریدن در هوا از طفره رفتن نیز استفاده کنید. همچنین نوع بستر سازی و مسیرهای اصلی بازی به گونه ای است که دقیقاً برای مهارت های فعلی کاربر در همان محیط طراحی شده است.

اولین مبارزه باس در Grime

با این حال ، با حرکت در دنیای بازی ، کاربر می تواند مواردی مانند ارتقاء سلاح و سایر مواد مصرفی مانند کاهش آسیب و موارد مشابه را به دست آورد. همه اینها به شما کمک می کند تا پس از به دست آوردن چند مهارت جدید ، به محیط اصلی بازی بازگردید و بیشتر کاوش کنید. همچنین می توانید با خروج از معرفی بازی که شامل دو محیط اصلی Grime می شود ، به سیستم Travel بازی دسترسی پیدا کنید. پاداش دیگر برای مرور دقیق در بازی ، انتشار Travel to other محیط های Grime است.

با خروج از معرفی بازی ، که شامل دو محیط اصلی Grime است ، می توانید به سیستم Travel بازی دسترسی پیدا کنید.

اگر کاوشگر نیستید ، ممکن است هرگز به این سیستم دسترسی نداشته باشید و قسمت بازی برای شما خسته کننده خواهد بود ، زیرا ساختار پیشرفت داستان به گونه ای است که باید بین محیط های مشابه و متفاوت حرکت کنید. نقشه بازی ، از آنها بسیار دور از یکدیگر هستند. سیستم مبارزه در Grime چیزی است که این بازی را از دیگر بازی های Metroid متمایز می کند. سیستم مبارزه بازی به گونه ای است که بازیکن می تواند با یافتن سلاح های مختلف در دنیای بازی به دشمنان آسیب برساند. اگر به ضربات سریع علاقه دارید ، سلاح های سریع و خیلی سریع یک انتخاب عالی هستند.

NPC های داستانی گریم

دفع ضربات نه تنها به آسیب رساندن و کشتن دشمنان ختم نمی شود ، بلکه به سیستم ارتقاء بازی نیز ختم می شود.

کسانی که به سلاح های دو دست علاقه دارند ، می توانند از سلاح های سنگین یا بسیار سنگین استفاده کنند. بنابراین نحوه مبارزه ، ارتقاء شخصیت و به عبارت دیگر ، کلاس مبارزات شما ، دقیقاً نحوه انتخاب آن است. با این حال ، یکی از جالب ترین چیزها در مبارزه سیستم پارری است. طراحی شخصیت به گونه ای است که گویی با سیاه چاله روبرو هستیم. فردی که می تواند همه چیز را در سر خود با سر حل کند. بنابراین ، سیستم پر کردن توسط سر قهرمان بازی انجام می شود. اگر دشمنان سپر داشته باشند ، ضربات آنها دفع می شود ، اما اگر سپر نداشته باشند ، شما می توانید با جابجایی مناسب آسیب جدی به آنها وارد کنید.

این امر به ویژه در مورد بیس ها و مینی باس های بازی صادق است. معمولاً نوار سلامتی یا ساختار مبارزه آنها به گونه ای است که در مراحل مختلف و با جابجایی می توانید ضربات را دفع کرده و به آنها آسیب برسانید. بنابراین ، آسیب فقط به وسیله سلاح هایی که در اختیار دارید انجام نمی شود و تیم توسعه دهنده روش های مختلفی را برای این منظور توسعه داده است که مستلزم تسلط بر ویژگی دافعه بازی است. در این میان ، می خواهم اشاره کنم که دفع ضربات نه تنها به آسیب و کشتن دشمنان ختم نمی شود ، بلکه به سیستم ارتقاء بازی نیز ختم می شود.

پاسگاه های بازی گریم

با کشتن دشمنان بیشتر ، ویژگی های متنوع تری را آزاد می کنید و این باعث می شود که گیم پلی شما دقیقاً همانطور که می خواهید پیش برود.

سیستم ارتقاء شخصیت اصلی بازی Grime را می توان نسخه مینیمالیزه سیستم ارتقاء بازی های Solzelik دانست. با کشتن دشمنان ، بدن های خورده شده آنها را جذب می کنید و از این طریق می توانید شخصیت خود را در زمینه هایی مانند نوار سلامتی ، استقامت ، قدرت و موارد مشابه ارتقا دهید. به عبارت دیگر ، ذرات خرد شده بدن دشمنان همان پول بازی هستند. از نظر ظاهری ، سیستم ارتقاء بازی ممکن است دارای یک طراحی ساده باشد و به خودی خود ، در توسعه قهرمان چندان مثر نباشد ، اما چیزی که سیستم ارتقاء بازی را توسعه می دهد ، سیستم Trait است.

کمی بالاتر گفته شد که با Parry می توانید دشمنان را نابود کنید. اکنون وقتی با نوع جدیدی از دشمنان روبرو می شوید ، اگر آنها را با استفاده از Parry نابود کنید ، ویژگی ویژه آنها به سیستم Trait اضافه می شود. به عنوان مثال ، یکی از ویژگی ها درصد سلامت شما را افزایش می دهد. بنابراین با کشتن دشمنان بیشتر ، ویژگی های متنوع تری را آزاد می کنید ، و این باعث می شود که گیم پلی شما دقیقاً آنطور که می خواهید پیش برود.

یکی از مینی بوس های Grime را نابود کنید

نکته مثبت دیگر بازی این است که با پیشرفت در محیط های جدید ، نه تنها طراحی و ساختار تله ها چالش برانگیزتر می شود ، بلکه با دشمنان قوی تری نیز روبرو می شوید. به عبارت دیگر ، قهرمان داستان تعادل بهتری نسبت به دشمنان دارد و Grime در مورد قرار دادن دشمنانی نیست که چندین بار از شما قوی تر هستند. با این حال ، با کشتن دشمنان قوی تر و ارتقاء صحیح شخصیت اصلی ، به کارآیی و کارایی این سیستم در کنار سیستم Trait پی خواهید برد. با این حال ، تنها مشکل گیم پلی این است که با وجود سیستم Travel and Warp (در پایان بازی) ، عبور از مناطق بازی ممکن است برای کاربران جدید کمی طولانی و خسته کننده باشد ، که با میانبرهای مختلف قابل تحمل تر است.

تعادل قهرمان داستان از دشمنان قوی تر است و Grime در مورد قرار دادن دشمنانی در مسیر شما نیست که چندین برابر شما قوی تر هستند.

از نظر بصری ، Grime یک تجربه زیبا و چشم نواز را ارائه می دهد. نورپردازی محیطی ، در کنار طراحی مدرن محیط های دو بعدی ، گریم را از این نظر متفاوت از همتایان خود می کند. همچنین انواع مختلف دشمنان و ساختار آنها در سطح خوبی برای یک بازی مستقل قرار دارد و تمامی پایه های اصلی و فرعی دارای طراحی منحصر به فردی هستند و شما را سرگرم خواهند کرد. در این میان ، چیزی که توجه شما را در قسمت طراحی جلب می کند ، وسعت بازی است. کافی است به نقشه کثیف بازی در انتهای بازی نگاه کنید تا متوجه شوید Grimm امروزه یکی از پرکاربردترین بازی های Metroid در صنعت بازی های ویدئویی است و به دلیل ارتقاء موارد یا سایر موارد و سلاح های جدید ، ارزش موج سواری بالا است. همچنین از نظر فنی ، بازی مشکلی مانند افت فریم یا باگ ندارد.

محیط جدیدی را در Grime باز کنید

موسیقی یکی دیگر از اجزای اصلی Grime است. در حین مرور موسیقی زیادی برای شما وجود ندارد ، اما وقتی صحبت از باس فایت و مینی باس می شود ، موسیقی بازی چیزی است که شما را بیشتر در آن نبرد غوطه ور می کند. با این تفاسیر ، Grime را می توان یک تجربه غنی ، جذاب و سرگرم کننده در MetroDino دانست که با وجود فقدان یک داستان عمیق و جذاب ، هنوز هم می تواند کاربران این دسته از بازی ها را شگفت زده کند.

بررسی بازی با توجه به نسخه رایانه ای بازی نوشته شده است

دیدگاهتان را بنویسید