برگزاری مسابقات بازی Stardew Valley 40،000 دلار

مربوط به میمون معرفی مسابقات از طریق توییتر در جام دره Stardew تعدادی از پخش کنندگان مشهور و یک جایزه نقدی 40،000 دلار حضور داشته اند.

شاید وقتی به بازی هایی فکر می کنیم که پتانسیل برگزاری مسابقات esport را دارند ، Stardew Valley در انتهای این لیست باشید ؛ اما ظاهراً این اتفاق می افتد. توسعه دهندگان ConcernedApe اولین مسابقات Stardew Valley Cup را با جوایز نقدی اعلام کرد. این مسابقه که توسط استریمر UnsurpassableZ برگزار می شود ، شامل چهار تیم از “گیمرها و طرفداران Stardew Valley” است که برای دریافت جایزه بزرگ 40،000 دلار رقابت می کنند.

مسابقات Stardew Valley شامل تعدادی از چهره های مشهور جامعه جریان از جمله SharkyGames ، Sims YouTuber معروف lilsimsie و متیو مک کلسکی ، چهره های او را می توان با اسکیت های خنده دار و بسیار خنده دار Stardew تشخیص داد.

Unsurpassable Z ، در ویدئویی که این مسابقه را معرفی می کند ، بیان می کند که “بیش از 100 چالش مختلف از قسمت های مختلف دره Stardew” برای این منظور طراحی شده است که هر کدام بر اساس میزان دشواری خود نمرات متفاوتی دارند. این چالش ها از اهداف نسبتاً ساده ای مانند نامگذاری اسب شما تا Sprout و حرکت به کارهای دشوارتر مانند تکمیل کل مرکز اجتماع یا رسیدن به سطح صدمین غار جمجمه متغیر است.

گیم پلی Stardew Valley

بسیاری از پخش کننده های شرکت کننده در این مسابقه پیش از این سابقه مشارکت در چالش هایی مانند افزایش سرعت و حداقل سرعت در بازی را داشته اند ، بنابراین جالب است که ببینیم چگونه این افراد برای رقابت در این مسابقات با هم همکاری می کنند. این مسابقات همچنین توسط ConcernedApe و Unsurpassable گزارش خواهد شد. جایزه 40 هزار دلاری نیز مستقیماً توسط توسعه دهندگان ارائه می شود.

دره Stardew به طور کلی شبیه سازی کشاورزی است و توسط فردی به نام اریک بارون ساخته شده است. این پروژه تک نفره الهام گرفته از یک بازی فراموش نشدنی قدیمی به نام Harvest Moon: Back to Nature است و خود اریک بارون بارها در سخنرانی های خود به آن اشاره کرده است. دره استاردو با ارائه دسترسی ها و مکانیزم های بسیار جذاب ، متنوع و سرگرم کننده ، مخاطب خود را برای مدت طولانی سرگرم کرده و با انتخاب خود آنها را خوشحال می کند.

جام دره Stardew در 4 سپتامبر (13 سپتامبر) ساعت 20:30 برگزار می شود. می توانید نسخه گزارش شده را از طریق کانال UnsurpassableZ Twitch تماشا کنید ، یا می توانید هر یک از پخش کننده های شرکت کننده در مسابقات را از طریق کانال های ارتباطی تماشا کنید. Stardew Valley برای رایانه های شخصی ، PS4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و پلتفرم های تلفن همراه در دسترس است.

در پایان ، نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید