هرمان هالست: من تیم های پلی استیشن را تشویق می کنم که بسیار جسور باشند

هرمان هالست ، رئیس استودیوهای بازیسازی پلی استیشن یونی سونی می گوید: “شجاعت و شجاعت استودیوهای PS برای او بسیار مهم است.”

در مصاحبه ای جدید با مجله Game Informer هرمان هولست، ما تاکید او را بر اهمیت زیاد بازی های داستانی برای استودیوهای پلی استیشن مشاهده کردیم. او می گوید یکی از عناصر اصلی ساخت بازی های انحصاری پلی استیشن را باید شجاعت سازندگان دانست. وقتی The Last of Us قسمت دوم یک داستان سرایی تحسین برانگیز و جذاب ارائه کرد که مخاطبان را به چالش کشید ، و هنگامی که God of War با تفاوت های جدی نسبت به قبل راهی جدید را در پیش گرفت. البته جسارت سازنده همیشه نه تنها در قصه گویی ، بلکه گاهی در مواردی مانند ماهیت ساخت اثری مانند بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل دیده می شود.

هولست توضیح می دهد: “من تیم های PS Studios را تشویق می کنم که در انتخاب خود بسیار جسورانه عمل کنند.” فکر می کنم تیم های ما در سال های اخیر واقعا شجاع بوده اند. من از آنها به خاطر شجاعت خرج کردنشان حمایت می کنم. ما می خواهیم از مرز رسانه خود عبور کنیم و هنر قصه گویی را پیش ببریم. “من فکر می کنم افزایش کیفیت قصه گویی در بازی ها دلیل اصلی انجام کارها در پلی استیشن است.”

استودیوهای بازی سونی پلی استیشن با آرم های مختلف

هولست به عنوان فردی که تصمیم گرفت چند سال پس از اخذ دکترا ، استودیوی بازی سازی بزرگ اروپایی را در قلب بازی های گوریلا در هلند راه اندازی کند ، مطمئناً می تواند از شجاعت در دنیای بازی های ویدئویی صحبت کند. در نهایت ، هیچ کس فراموش نکرده است که در نسل هشتم ، ناگهان Gorilla Games ، که اکثر مردم فقط در مورد سری بازی های Killzone ، سری بازی Horizon و شخصیت ایلوی معرفی کرد.

تقریباً 18 ماه از زمانی که پلی استیشن هدایت استودیو پلی استیشن یونیورسال را بر عهده گرفته است می گذرد و او تکرار کرد که 25 بازی در حال حاضر در پلی استیشن سوتدیوس در دست ساخت است. چه در استودیوهای اختصاصی داخلی و چه در تیم هایی مانند Haven Studios جید ریموند با همکاری Sony XDev for پلی استیشن 5 آنها انحصار ایجاد می کنند و هولست از بازی ای که می سازد بسیار هیجان زده است. هرمان هولست همچنین بر ضرورت حداکثر تلاش برای حفظ سلامت تیم های بازی تاکید کرد. او قبلا گفته بود که برای مثال نمی توان فشار زیادی بر توسعه دهندگان بازی وارد کرد تا یک بازی جدید را سریعتر منتشر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید