سونی همکاری خود را با استودیوهای ژاپنی برای ساخت بازی های انحصاری ادامه می دهد

هرمان هولست ، رئیس PS Studios ، اعلام کرد که پلی استیشن به همکاری نزدیک با استودیوهای بازی ژاپنی از طریق استودیوی جهانی Sony XDev ادامه می دهد.

Team Asobi Studios در هفته های اخیر و استودیوهای Polyphony Digital گسترش یافته است رئیس جمهور یامائوچی کازونوری اکنون در واقع دارای دو ساختمان بزرگ و متفاوت است. تیم های Asobi و Polyphony Digital به عنوان استودیوهای بازی منحصر به فرد Sony PlayStation در ژاپن شناخته می شوند و هرمان هولست وی تأکید کرد که بخش سرگرمی تعاملی سونی همچنان به شدت از آنها پشتیبانی می کند. زیرا معتقد است هویت ژاپنی سونی و بازی های پلی استیشن ژاپنی هنوز در سراسر هویت شرکت قابل مشاهده است.

هرمان هولست در مصاحبه با مجله Game Informer گفت: “ما هنوز از جهاتی یک شرکت ژاپنی بسیار قوی هستیم.” این میراث ما است و بخشی از هویت PlayStation است. “ما عاشق بازی های ژاپنی هستیم.” هولست سپس توضیح داد که تیم های Asobi و Digital Polyphony عملاً تنها تیم های PS Studios در ژاپن نیستند. از آنجا که Sony XDev ، بزرگترین و بزرگترین استودیو جهان ، دائماً در حال کار با استودیوهای مختلف غیر اختصاصی در سراسر جهان برای ایجاد مجموعه ها و بازی های منحصر به فرد جدید است. پلی استیشن 5 آوردن.

هولست ، رئیس استودیوهای بازی پلی استیشن سونی ، می گوید: “ما در حال سرمایه گذاری بیشتر بر روی Sony XDev هستیم که بیشتر آن در خارج از توکیو واقع شده است.” با این حال ، او تا به امروز با انواع استودیوهای غیر اختصاصی از جمله Fram Software و Kojima Productions کار کرده است. بنابراین ما سرمایه گذاری زیادی در قمار در ژاپن کرده ایم و آن را دوست داریم. من فکر می کنم ساخت بازی های منحصر به فرد در ژاپن برای پلی استیشن بخشی از هویت ما است و ما نمی توانیم از آن فاصله بگیریم. حتی در آسیا به طور کلی. »

لوگوی Sony XDev ، همکاری با استودیوهای جهانی برای ساخت بازی های پلی استیشن

Kojima Productions قطع کارگردان Death Stranding را در 24 سپتامبر (2 اکتبر) آغاز می کند کنسول PS5 ارائه می دهد. استودیو Haven (جید ریموند و چندین عضو کلیدی سابق Ubisoft) ، Deviation Games Studios (برخی از اعضای شناخته شده تیم توسعه بازی Call of Duty) و استودیوهای Firewalk (برخی از سازندگان Bioshock ، Apex Legends ، Copper Effects و Destiny) هر کدام در حال حاضر روی یک مجموعه بازی منحصر به فرد کار می کند. برای پلی استیشن 5 جدید هستند. هر یک از این کارها با همکاری استودیو Sony XDev انجام شده است.

پلی استیشن در ماه های اخیر با استخدام بیشتر Sony XDev را بسیار گسترده تر کرده است. چند روز پیش ، شایعاتی از برخی منابع منتشر شد مبنی بر اینکه Fram Software روی یک بازی انحصاری جدید برای پلی استیشن 5 کار می کند که هیچ ارتباط مستقیمی با Bloodborne و Dimmens Souls ندارد. همچنین شایعه شده بود که بازی بیشتر شبیه Dark Souls خواهد بود تا Sciro و Alden Ring ، و درست مانند Demon Souls و Bloodborne ، IP در اختیار سونی خواهد بود. هالست چند هفته پیش گفت که سرمایه گذاری در مجموعه بازی های اختصاصی جدید (IP های جدید) چقدر مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید