انتشار خانگی انیمیشن Adams 2 همزمان با انتشار جهانی

یونیورسال پیکچرز اعلام کرده است که انیمیشن The Addams Family 2 همزمان با اکران جهانی در سینماها از طریق سرویس VOD در بازار خانگی منتشر می شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز از تغییر نحوه پخش انیمیشن The Addams Family 2 خبر داد. دنباله متحرک خانواده Addams قرار است از 1 اکتبر (9 اکتبر) روی پرده سینماها برود و همزمان از طریق VOD در ایالات متحده و کانادا در دسترس قرار گیرد. این انیمیشن با همکاری MGM و Bron Animation تولید می شود و Universal مسئول توزیع جهانی آن است.

به گزارش بلومبرگ ، استودیوهای فیلمسازی در حال بررسی وضعیت و نحوه مقابله با ویروس دلتا کرونا هستند و ظاهراً این دلیل تغییر برنامه اکران انیمیشن خانواده آدامز 2 است. پارامونت اکنون کلیفورد سگ بزرگ قرمز را از لیست انتشار ماه سپتامبر حذف کرده است و سونی انتشار بازی Venom: Let There Be Carnage را تا 15 اکتبر (23 اکتبر) به تعویق انداخته است.

سونی همچنین تصمیم گرفته است که حق امتیاز انیمیشن Hotel Transylvania 4 را به آمازون بفروشد. با این حال ، انتشار فیلم No Time to Die ، جدیدترین فیلم جیمز باند ، هنوز به تأخیر نیفتاده است و فیلم مورد انتظار اکشن جاسوسی هنوز برای اکران در 8 اکتبر قرار دارد و ظاهراً تهیه کنندگان 007 تصمیم گرفتند هیچ تاخیر دوباره در این فیلم همچنین لازم به ذکر است که Ghostbusters: Afterlife و Top Gun: Maverick نیز به شیوه سنتی و یا نحوه اکران این دو فیلم اکران می شوند.

اسکار ایزاکز ، شارلیز ترون ، کلیه گریس مورتس ، نیک کرول ، جاوون والتون ، بث میدلر ، کنراد ورن ، اسنوپ داگ ، بیل هدر و والاس شاون، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Addams Family 2 به عنوان صداپیشه ظاهر و بازی کرده اند. کوروش تیرانی وظیفه کارگردانی قسمت دوم انیمیشن The Addams Family بر اساس فیلمنامه ای توسط مت لیبرمن مسئول بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید