دنی ویلنوو: حمایت دوستانه کریستوفر نولان برای من مهم بود

دنی ویلنوو ، کارگردان فیلم Dune ، گفت وقتی از کریستوفر نولان به عنوان یک دوست حمایت کرد ، زمانی که تحت فشار کمپانی برادران وارنر قرار گرفت تا فیلم را به صورت آنلاین منتشر کند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که وارنر در ماه های اخیر خشم چندین فیلمساز را برانگیخته است. زیرا ناگهان ، به منظور افزایش سریعتر تعداد مشترکان شبکه HBO Max ، تصمیم گرفت برخلاف قراردادهای اولیه ، چندین فیلم خود را همزمان با اکران در سینماها در خانه اکران کند. همچنین ، اکثر این فیلم ها با شکست های مالی جدی روبرو شدند. وارنر همچنین مجبور بود مبالغ هنگفتی را به افراد مختلف مانند برخی از ستارگان و همچنین کمپانی افسانه ای بپردازد تا مانع از شکایت وی در این زمینه شود.

دنی ویلنوو از برادران وارنر خواسته است که منتقدان اجازه ندهند Dune at Home را قبل از اکران عمومی تماشا کنند و آنها را به سینما بیاورند.

خود وارنر اعلام کرد که از سال 2022 به بعد ، برخی از فیلم های تلویزیونی و برخی فیلم ها را خواهد ساخت. آثار گروه اول مربوط به شبکه HBO Max است و فیلم ها تنها قبل از نمایش خانگی به مدت 45 روز در سینماها نمایش داده می شوند. وارنر که به دیسکاوری می پیوندد ، در ماه های اخیر مشکلات خود را کاهش داده است.

آنها به آرامی در حال بازسازی پله های آسیب دیده هستند دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری همچنین تاکید کرد که اهمیت ویژه ای برای نمایش اختصاصی سینما و اولویت بندی هنرمندان دارد.

با این حال ، هیچ یک از تلاش ها باعث نمی شود برخی از افراد مانند دنی ویلنوو از پخش فیلم جدیدش ناگهان راضی شوند. او اخیراً مخالفت و نارضایتی خود را ابراز کرده است. البته ، او تمایل وارنر برای ایجاد رابطه شرکتی با خود را انکار نمی کند.

زندیا در نقش چانی در میان صخره های اراکیس در تپه

ویلنوو از تصمیم برادران وارنر برای فیلم بلند جدیدش آنقدر عصبانی بود که مقاله ای تند علیه آن در ورایتی مدیا نوشت. حالا او می گوید که در روزهای سخت برخورد با آن برنامه ریزی ناگهانی شرکت ، کریستوفر نولان از او بسیار دوستانه حمایت کرد: “اعتراف می کنم که در بخشی از این رابطه به یک دوست احتیاج داشتم. کریس ، هنرمندی که من برای او بسیار احترام قائلم ، از من حمایت کرد و نصیحتم کرد. مهربانی او نسبت به من برای من مانند لطف است اما توماس “این بدان معناست که او زن داشت ، او مهم بود.”

فیلمساز کانادایی می گوید که تهیه کنندگان برادران وارنر حتی زمانی که تصمیم به انتشار آنلاین فیلم Dune گرفتند ، حتی یک بار تماشا نکردند. سپس ، با دیدن فیلم ، به آن علاقه مند شدند و برای جبران برخی از اشتباهات خود ، تصمیم گرفتند کمپین تبلیغاتی را مطابق میل ویلنوو اجرا کنند. بر اساس درخواست ویلنوو ، برادران وارنر حتی قبل از اکران عمومی به منتقد اجازه نداد که Dune را در خانه تماشا کند. اگر کسی می خواهد Dune را قبل از اکران عمومی ببیند ، باید به یک فیلم تحسین شده منتقد برود. ویلنوو اخیراً گفته است که Dune: Part Two ساخته نمی شود مگر اینکه فیلم Dune: Part One در گیشه به طرز فجیعی شکست بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید