نویسنده اصلی مجموعه جنگ های زرهی مارول مشخص شد

مجموعه جنگ های زرهی قرار است با حضور یک شخصیت خودرو با دان چیدل ساخته شود و اکنون نویسنده اصلی این مجموعه مشخص شده است.

به گفته وی ، جنگ های زرهی یکی از چندین سری است که توسط مارول استودیو برای دیزنی پلاس ساخته شده است مارول ، مجموعه جنگ های زرهی ، یک داستان کلاسیک مارول درباره بزرگترین ترس تونی استارک است که به حقیقت پیوست و آن این است که فناوری او به دست جنایتکاران افتاده است. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده اصلی مجموعه جنگ های زرهی مشخص شد. استودیو مارول به تازگی یاسر لستر نویسنده و بازیگر دوشنبه سیاه را به عنوان رهبر سری فیلم سازان جدید مارول استخدام کرده است.

یاسر لستر

درواقع ، لستر قرار است بعد از دوشنبه سیاه با دن چیدل متحد شود. چیدل قرار است برای بازی در سری بازی های Armor Wars بازگردد. رویدادهای این مجموعه قرار است پس از وقایع Avengers: Endgame دنبال شود و تمرکز داستان آن بر روی جیمز رودز خواهد بود. البته استودیو مارول نیز سری Ironheart را می سازد ، که در واقع قرار است میراث مرد آهنی من را ادامه دهد. البته ارتباط داستانی این دو اثر در حال حاضر مشخص نیست و استودیو مارول هنوز آن را تأیید نکرده است.

مقاله مرتبط:

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه جنگ های زرهی از جمله کارگردان ، تاریخ اکران یا سایر بازیگران در دسترس نیست. در طول این سالها ، لستر نویسنده آثار دیگری مانند Earth to Ned برای Disney Plus ، Girls ، The Carmichael Show و Loudermilk بوده است. او همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن دانکن ویل شبکه فاکس ظاهر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید