نینتندو از صاحب یک سایت ROM در مورد ارائه بازی های غیرقانونی شکایت می کند

نینتندو با طرح “تخریب دائمی” همه بازی های غیرقانونی در این پلتفرم ، شکایت کرده و “خسارت جبران ناپذیری” را از طرف تامین کننده بازی این شرکت به آنها وارد کرده است.

متیو استورمن ، مالک سایت RomUniverse فعالیتهایی که به انتشار ROM Nintendo Classic Games اختصاص داشت ، توسط یک دادگاه ایالتی کالیفرنیا محکوم شده است که تمام بازیهای غیرمجاز نینتندو و سایر محتواهای متعلق به نام تجاری ، از جمله فیلم ، کتاب ، موسیقی و غیره را تا 17 آگوست برای همیشه تخریب کند ( 26 آگوست). است. به گزارش وب سایت TorrentFreak، دو سال پس از شکایت نینتندو از استورمن مبنی بر تعطیلی سایت ، دادگاه حکم داد RomUniverse صادر شود.

در ماه مه 2021 ، یک دادگاه به نفع نینتندو تصمیم گرفت و به Storman 2.1 میلیون دلار غرامت به دلیل نقض علائم تجاری و حق چاپ نینتندو تعلق گرفت. درخواست استورمن برای محرومیت دائم در ابتدا توسط قاضی رد شد ، اما ظاهراً پس از عدم پایبندی او به برنامه پرداخت ماهیانه 50 دلار ، دادگاه پرونده را مجدداً مورد بررسی قرار داده است.

“عدم رعایت پرداخت حداقل 50 دلار در ماه ، که خود او ابتدا پیشنهاد داد و با آن موافقت کرد ، نشان می دهد که چاره ای جز محرومیت دائمی متهمان از هرگونه فعالیت در این زمینه وجود ندارد.” ظاهراً قاضی پرونده با متن کیفرخواست موافقت کرده و متهم را برای همیشه از هرگونه فعالیت در زمینه بازتولید و توزیع IP های نینتندو ، از جمله علائم تجاری ، لوگوها و البته بازی ها منع کرده است.

سایت RomUniverse

نینتندو همچنین دادگاه را متقاعد کرده است که تمام بازی های غیرقانونی موجود در سایت برای همیشه حذف نمی شوند. RomUniverse، استورمن می تواند به راحتی این سایت را احیا کرده و فعالیت های خود را از سر بگیرد. به همین دلیل ، متهم تا 20 آگوست فرصت دارد تا رسماً اعلام کند که تمام دارایی های غیرقانونی متعلق به نینتندو را به عنوان “مجازات نقض تعهد” تخریب کرده است.

شواهد ارائه شده توسط شاکی در پرونده ، که احتمال راه اندازی مجدد وب سایت و آسیب های جبران ناپذیر آن را اثبات می کند ، دادگاه را متقاعد می کند تا به حبس ابد محکوم شود.

در نهایت ، می توانید افکار خود را با Zomji و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید