تمدید مجموعه داستان های ترسناک آمریکایی برای فصل دوم

شبکه FX از تمدید سریال American Horror Stories ، که اسپین آف مجموعه گلچین سریال American Horror Story است ، برای فصل دوم خبر داد.

مدتی است که داستان های ترسناک آمریکایی از FX در Hulu پخش می شود. این مجموعه گلچین در واقع یک اسپین آف از مجموعه داستان های ترسناک آمریکایی است که دنیای مجموعه داستان های ترسناک آمریکایی را گسترش می دهد. برخلاف سریال اصلی که هر فصل تغییر می کند ، هر قسمت از داستان های ترسناک آمریکایی داستان متفاوتی را دنبال می کند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این مجموعه ترسناک جدید برای فصل دوم تمدید شد.

شبکه FX در حاشیه تور مطبوعاتی تلویزیونی اعلام کرد که سریال داستان های ترسناک آمریکایی به طور رسمی برای فصل دوم تمدید شد. قسمت پایانی فصل اول سریال ترسناک آمریکایی Game Over قرار است پنجشنبه این هفته از FX روی شبکه Hulu پخش شود و اکنون ، کمتر از یک هفته پس از پایان سریال ، شاهد تمدید فصل جدید هستیم. به سازندگان داستان ترسناک آمریکایی رایان مورفی و برد فالچوک نیز ساخت داستان های ترسناک آمریکایی را بر عهده دارند که برای فصل دوم باز می گردد.

مت باومر ، گاوین کریل ، سیرا مک کورمک ، کایا گربر ، پاریس جکسون ، آرون توئیت ، مارین دانج ، اشلی مارتین کارتر ، سلنا اسلون ، والری لو ، نائومی گروسمن ، جان کارول لینچ ، کودی فرن ، دیلان مک درموت ، چارلز ملتون ، بیل دنی تارخو ، کوین مک هیل ، مدیسون بیلی و ویرجینیا گاردنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال داستان های ترسناک آمریکایی ظاهر شده اند و ایفای نقش کرده اند. در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد فصل دوم سریال ترسناک آمریکایی در دسترس نیست ، اما فصل دوم این سریال ترسناک در سال 2022 از شبکه Holo پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید