به تمام اطلاعات موجود در دوازده دقیقه نگاه کنید

آیا تکرار یک رویداد کابوس بارها ایده ای جذاب و ابتکاری است؟ با زومجی همراه باشید تا به تمام اطلاعات ارائه شده در آستانه انتشار دوازده دقیقه نگاهی بیندازید.

به جرات می توان گفت که در سال های اخیر آثار مستقل پناهگاهی امن برای گیمرها برای اجرای ایده های خلاقانه و آزمایش و خطا بوده است. امروزه بسیاری بر این باورند که بازی های مستقل یکی از بهترین گزینه ها برای تجربه لحظات ناب و ابتکاری در صنعت بازی های ویدیویی است. آثاری که ممکن است در نگاه اول بی اهمیت به نظر برسند و پروژه های کوچکی به نظر برسند ، اما این بازی های به ظاهر ساده ، پر از مکانیسم ، گیم پلی بلندپروازانه و قصه گویی و گاهی ناخن جویدن.

لوئیس آنتونیو او یکی از افرادی است که با رویای ساخت یک بازی متفاوت و شخصی از Rockstar Games و Ubisoft جدا شد. او همچنین دارای سابقه ای در زمینه توسعه بازی مستقل موفق و مستقل The Witness است که در سال 2016 منتشر شد. با این حال ، رویا و هدف آنتونیو همیشه ایجاد پروژه ای بود که در آن گیم پلی و داستان بر اساس گیمر ساخته شده است. تصمیمات و پیامدهای آنها

اگر به خاطر دارید ، در سال 2015 بود که PAX East برای اولین بار از همکاری لوئیس آنتونیو به عنوان کارگردان و استودیوی Annapurna Interactive به عنوان ناشر رونمایی کرد. این اثر با عنوان دوازده دقیقه در ابتدا قرار بود در سال 2016 در دسترس قرار گیرد ، اما به دلایل مختلف به تأخیر افتاد.

دانلود فیلم از آپارات

فرض کنید از محل کار به خانه آمده اید و همسرتان از شما استقبال گرمی کرده است. او با محبت غذای مورد علاقه شما را تهیه کرده و برای شما هدیه ای آماده کرده است. بعد از چند ثانیه از همسرتان می شنوید که خانواده سه نفره شده است. آن وقت است که متوجه می شوید همه برنامه های شریک زندگی شما در واقع جشن پدر بودن شما بوده است.

پنج دقیقه پس از شنیدن این خبر هیجان انگیز و رویایی ، همه چیز به جهنم تبدیل می شود. مردی به خانه شما نزدیک می شود و خود را پلیس معرفی می کند. با ورود به خانه ، همسر شما را به جرم قتل هشت سال پیش دستگیر می کند. به عنوان تنها حامی او ، شما قطعاً از این اتفاق جلوگیری خواهید کرد. اما پلیس داستان ما مانع از دستگیری هدف خود نمی شود و حتی شما را از این راه دور می کند. الان چیکار میکنی؟

داستانی که می خوانید در واقع خلاصه ای از دوازده دقیقه است. شما در این بازی تعاملی فقط نقش شوهر را بازی می کنید. کسی که در یک چرخه زمانی دوازده دقیقه ای گرفتار می شود و پس از پایان هر حلقه و چرخه دوباره از ابتدا باید همه این رویدادهای تلخ و شیرین را تجربه کند. شاید فکر کنید گرفتار شدن در چرخه تکرار یک ایده ناب و ابتکاری برای خلق یک اثر نیست. اما چیزی که دوازده دقیقه را از سایر پروژه ها متمایز می کند این است که شما را به یاد همه رویدادهای چرخه قبلی می اندازد ، هر بار که این حلقه مردان خانوادگی را که وظیفه کنترل آن را بر عهده دارید ، دوباره راه اندازی کنید. بنابراین ، شما باید با استفاده از عناصر و تجهیزات موجود در آپارتمان ، که تنها مکان بازی است ، و همچنین ارائه سرنخ ها و نشانه هایی برای متقاعد کردن همسرتان ، حلقه را بشکافید و از وقوع رویدادهای ذکر شده جلوگیری کنید.

تصاویری از گیم پلی دوازده دقیقه

با توجه به علاقه شدید آنتونیو به دنیای سینما و الهام از دوازده دقیقه از آثاری مانند درخشش ، استنلی کبریK ، فیلم روز Groundhog ، جلوه هارولد رمیس و کارگردانی ممتو است کریستوفر نولاندوستداران هنر هفتم احتمالاً با این بازی نیز ارتباط برقرار خواهند کرد.

در مورد گیم پلی بازی دوازده دقیقه ، آنتونیو خاطرنشان کرد که کسب و جمع آوری اطلاعات کلید حل پازل بازی خواهد بود. “اگر متوجه شوید چه اتفاقی می افتد ، عکس العمل شما چیست؟” نکته جالب برای من اطلاعات دیگر درباره افراد و موقعیت های دیگر و همچنین نحوه رفتار و تجزیه و تحلیل آنها است. همه اینها در دوازده دقیقه اتفاق می افتد و بازی هیچ راهنمایی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد و چه کاری نباید انجام دهد به شما نمی دهد. بنابراین به شما بستگی دارد که آنچه را که اتفاق می افتد تحلیل کنید. “بنابراین هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، برای شما راحت تر خواهد بود.”

تجزیه و تحلیل و جمع آوری اطلاعات کلید حل معمای دوازده دقیقه است

یکی از بارزترین ویژگی های بازی دوازده دقیقه زاویه دوربین آن است. همانطور که در تصاویر و فیلم های منتشر شده از بازی مشاهده می کنید ، کل داستان بازی از زاویه دید بالا به پایین روایت می شود. استفاده از این روش قصه گویی باعث شده است تا ظاهر شخصیت ها و احساسات آنها به طور دقیق قابل تشخیص نباشد. بر اساس شواهد ، به نظر می رسد ، اما لوئیس آنتونیو دعوت کرد دیزی ریدلی، جیمز مک آوی و ویلم دافو بنابراین ، به عنوان صداپیشه های سه شخصیت پلیس ، زن و شوهر توانستند احساسات و تعاملات را از طریق کلمات و در قلب مکالمات به شیوه ای صحیح و کاملاً باورپذیر به گیمر منتقل کنند.

شخصیت اصلی 12 دقیقه با همسرش

کارگردان دوازده دقیقه معتقد است که اکنون زمان آن است که جلوه های متفاوتی را در صنعت بازی های ویدیویی مشاهده کنیم. “من فکر می کنم زمان آن رسیده است که صنعت بازی های ویدئویی فراتر از ژانرهای موجود مانند تیرانداز یا مبارزه قرار گیرد.” داشتن این آثار فوق العاده است ، اما این صنعت ، مانند رسانه های دیگر ، باید به روش های مختلف توسعه یابد. “

از آنجا که دوازده دقیقه در واقع یک بازی اشاره و کلیک است ، بعید است که کنترل بازی چالشی پیچیده برای گیمر ایجاد کند. بر اساس اطلاعات موجود ، بازیکنان فقط برای دسترسی به موارد جمع آوری شده باید به بالای صفحه حرکت کنند. در این قسمت ، می توانید هر یک از ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و نتیجه و تاثیر استفاده از آن را در روند داستان بازی مشاهده کنید. حرکت در محیط بازی فقط با کلیک بر روی مقصد مورد نظر انجام می شود.

اساس پیشرفت در این بازی آزمون و خطا است. هر بار که گیمر حلقه بازپخش بازی را دوباره راه اندازی می کند ، باید داستان را با استفاده از موارد طراحی شده پیش ببرد تا در نهایت به پاسخ مورد نظر برسد. به عنوان مثال ، یک شب شما احتمالاً سعی می کنید با تلفن همراه خود از اورژانس کمک بگیرید یا آن را قبل از اینکه پلیس برای دستگیری همسر شما بیاید در اتاق پنهان کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که داستان به این راحتی ها به پایان نمی رسد و عواقب ناگهانی همیشه در سر راه شما قرار دارد.

شخصیت اصلی 12 دقیقه و دستگیری پلیس

آنتونیو اعلام کرده است که سهولت آزمایش و خطا دلیل اصلی طراحی مکانی برای ساخت و ساز وی است. “اگر کار اشتباهی انجام می دهید یا می خواهید اقلام و موارد جدید را امتحان کنید ، فضای کوچک اجازه می دهد تا سریع تکرار کنید و در نتیجه به آزمایش سریع و خطای شما پاسخ سریع داده شود. بازیباز مجبور نیست 50 کار مختلف را امتحان کند ، که در 49 مورد از آنها شکست می خورد. در اینجا شما دو کار انجام می دهید ؛ “به همین دلیل به سرعت یاد خواهید گرفت.”

به گفته تیم توسعه دهنده ، مدت زمان بازی 12 دقیقه بین 6 تا 8 ساعت خواهد بود.

دوازده دقیقه سرانجام قرار است پس از چندین تاخیر در 28 آگوست به طور رسمی برای رایانه های شخصی ، سری ایکس باکس ایکس ، ایکس باکس اس سری و ایکس باکس وان منتشر شود.

حال ، اگر از طرفداران این سبک بازی های ویدئویی هستید ، نوبت شماست که نظرات و پیش بینی های خود را درباره دوازده دقیقه با ما و مخاطبان موبایل زومجی خود به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید