مرد عنکبوتی در سال 2021 به مارول انتقام جویان اضافه شد

بر اساس بیانیه اخیر اسکات والترز ، طراح اصلی Marvel’s Avengers در Crystal Dynamics ، بسته الحاقی Spider-Man هنوز برای انتشار در سال 2021 برنامه ریزی شده است.

پیوستن به تیم انتقام جویان همیشه یکی از رویاهای پیتر پارکر بوده است و رویای مبارزه با کاپیتان آمریکا و مرد آهنی برای تبدیل جهان به مکانی بهتر چیزی بود که سرانجام در دنیای سینمایی مارول محقق شد. اما در دنیای بازی Marvel’s Avengers داستان متفاوت است. تابستان گذشته اعلام شد که بسته الحاقی Spider-Man برای Crystal Dynamics معرفی شده است ، اما تا کنون هیچ اثری از ابرقهرمان محبوب مارول در بازی وجود ندارد.

محتوای Marvel’s Avengers Spider-Man در حال حاضر قرار است امسال در پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. با این حال ، از آنجا که از زمان عرضه این بسته هیچ خبر خاصی منتشر نشده است ، طرفداران آنقدر مطمئن نیستند که به زودی شاهد ورود مرد عنکبوتی به دنیای انتقام جویان مارول خواهیم بود. با این حال ، به نظر می رسد که هنوز می توان امیدوار بود.

اسکات والترز ، طراح ارشد استودیو Crystal Dynamics ، در مصاحبه اخیر خود با ComingSoon گفت که محتوای مرد عنکبوتی برای انتقام جویان مارول هنوز در راه است. وی گفت: “در حال حاضر ، تمرکز ما روی بسته توسعه دهنده War for Wakanda است.” است. در این راستا ، ما همچنان نقشه راه را که قبلاً با طرفداران به اشتراک گذاشته ایم ، دنبال می کنیم. قطعاً اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.والترز همچنین درباره محتوای مرد عنکبوتی در این بازی می گوید: “برنامه ما از ابتدای این بسته قرار بود در سال 2021 منتشر شود و ما هنوز متعهد به این برنامه هستیم.” در آینده اعلامیه های بیشتری انجام می شود. “

تصویری از بازی مرد عنکبوتی

همانطور که مشاهده می کنید ، اطلاعات زیادی از گفتگوی اخیر توسعه دهندگان بازی Avengers وجود دارد ما آن را دریافت نکرده ایم ، اما آنچه می توان با اطمینان گفت انتشار بسته الحاقی Spider-Man در سال 2021 است. قسمت های دیگر این مصاحبه به DLC این بازی War for Wakanda است.

والترز در مورد موضوعات و رویدادهایی که باید از این DLC انتظار داشته باشیم می گوید:

“آنچه ما را بیشتر در طراحی این بسته الهام بخشید ، پیش بینی آینده سلطنت در امپراتوری واکاندا بود. به ویژه در تحقیقات اولیه ما برای تعیین داستان این بسته ، که ساختار اصلی محتوای بازی است. در دو مورد اخیر نسخه های پلنگ سیاه بحث های زیادی در مورد اینکه آیا واکاندا باید به طور کلی پادشاهی باشد وجود دارد. هنوز ایده های زیادی در مورد ساختار دولت در واکاندا و اینکه چه کسانی باید در قدرت باشند وجود دارد.»

در آستانه انتشار بسته الحاقی جدید War for Wakanda در 17 آگوست (26 آگوست) ، Crystal Dynamics تصاویری از لباس مخصوص Royal Legacy T’Challa و تغییر رابط کاربری این بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشت. در نهایت ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید