واکنش منتقدان به احترام

احترام ، که دارای سبک بیوگرافی و موسیقی است ، اخیراً در سینماها اکران شد و از نظر منتقدان رتبه متوسط ​​خوبی دریافت کرد.

احترام ، یا “احترام” یا “احترام” به فارسی ، یکی از جدیدترین آثار بیوگرافی ، نمایشی و موسیقی مترو گلدوین مایر است که توسط کارگردان با استعداد و مبتکر به نام لیسل تامی ساخته شده است. این کارگردان تازه کار و با استعداد تازه وارد عرصه کارگردانی شده است. او پیش از این روی نمایشی کار کرده بود که برنده جایزه تونی بهترین کارگردانی در یک نمایش شد. در فیلم یادبود ، هنرمندان با استعدادی مانند جنیفر هادسون در نقش آرتا فرانکلین ، اسکای داکوتا ترنر در نقش آریتا فرانکلین در دوران کودکی ، فارست ویتاکر در نقش C. ال. فرانکلین ، مارلون وایانز در نقش تد وایت ، آدرا مک دونالد در نقش باربارا سیگرز فرانکلین ، مارک مارون در نقش جیمز کلیولند ، سیکان سنگبالا در نقش آرما فرانکلین ، هیلی کیلگور در نقش کارولین فرانکلین و تیت دانون در نقش جان هموند و دیگران. ایفای نقش کرده اند.

فیلم یادبود برای اولین بار در 13 آگوست 2021 (22 آگوست 1400) در سینماهای مختلف به نمایش عمومی درآمد. تا کنون این درام از 63 نقد فیلم و سریال در سایت متاکریتیک 63 امتیاز دریافت کرده است. فیلمنامه را تریسی اسکات ویلسون نوشته است. این هنرمند فیلمنامه خود را بر اساس داستانی که خودش گفته و همچنین کالی کاری نوشته است. از سوی دیگر ، هاروی میسون جونیور ، اسکات برنستاین ، جاناتان گلیکمن و استیسی شر تهیه کنندگان این اثر بودند. این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است که اکثر آنها در رده بالا و میانه قرار دارند.

این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبرو شد. آنها معتقد بودند که فیلم با وجود تمام تلاش ها هنوز نتوانسته به درخشش شخصیت اصلی داستان دست پیدا کند. اما بازی جنیفر هادسون در فیلم جشن پادشاهی است. از سوی دیگر ، 97 منتقد راتون تومیتوز ، که این موزیکال را تماشا کرده بودند ، نظرات متفاوتی در مورد آن داشتند و نمره کلی 63 درصد را کسب کردند. از آنجایی که احترام به تازگی در سینماها نمایش داده شده است ، سایت های معتبر و محبوب بین المللی نقد و بررسی فیلم ها و سریال ها نظرات و رتبه بندی خود را برای این فیلم منتشر کرده اند. در ادامه ، مروری بر بررسی فیلم Respect از دیدگاه سایت های معتبر دنیا خواهیم داشت ؛ اما قبل از آن ، می توانید خلاصه داستان این فیلم منتشر شده را نیز بخوانید:

احترام بر اساس ماجراجویی واقعی و فوق العاده ای از نماد موسیقی Arita Franklin ساخته شده است و نشان می دهد که چگونه او صدای خود را پیدا می کند. آریتا دختری بود که کار خوانندگی خود را با گروه کر کلیسای پدرش آغاز کرد و به یک ستاره بین المللی تبدیل شد.

جنیفر هادسون در کنار دوستانش در فیلم Respect

اکنون اجازه دهید نگاهی به بررسیهای منتشر شده از Respect بیندازیم:

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل

100 از 100

هر چیزی که از یک اثر بیوگرافی یا موسیقی انتظار دارید در فیلم جشن گرفته می شود. این فیلم دارای داستان خوب و آهنگ های عالی است و از همه مهمتر ، بازیگری در مرکز خود دارد که این آهنگ ها را به خوبی اجرا می کند.

استفانی زاکر | زمان

80 از 100

احترام به ماهیت مفید ترانه سرایی و هنر به طور کلی می پردازد. اما علاوه بر این ، فیلم به عناصر طبیعت فرانکلین احترام می گذارد. تا آنجا که ما می دانیم ، بیشتر محافظه کاری او ناشی از ضرورت است.

رکس نی | نظاره گر

75 از 100

جنیفر هادسون در فیلم بزرگداشت فوق العاده ظاهر شده است. این نقش باعث می شود فیلم بیوگرافی آریتا فرانکلین را با دقت بیشتری مشاهده کنید ، بسیاری از اشکالات این اثر را نادیده بگیرید و در نهایت آنها را فراموش کنید.

آن هورنادی | واشنگتن پست

75 از 100

ظاهراً این فیلم ادای احترام به زنی است که سعی می کند صدایش را پیدا کند ، اما به عبارت دقیق تر ، داستانی درباره زنی است که سعی می کند بر صدای خود کنترل کامل داشته باشد.

کریس اندرسون | تصور صدا

75 از 100

همه رویدادها و اتفاقات احترام قابل پیش بینی و انتظار است. هیچ حقیقت جدیدی در مورد ملکه ارواح فاش نشده است. اما خود فیلم به خوبی ساخته شده است و هر نقش شخصیت ها را زنده می کند.

جنیفر هادسون در نقش آریتا فرانکلین در احترام

پیتر دبروج | تنوع

70 از 100

فیلم بزرگداشت در بخش نمایش عملکرد چندان خوبی نداشت و حرفی برای گفتن داشت. اما شنیدن بازسازی موسیقی اصلی فرانکلین با هادسون بسیار لذت بخش بود.

جاش لارسن | لارسن اون فیلم رو

63 از 100

ما برخی از موسیقی های زیبا را در فیلم شنیدیم. موسیقی که تنها یک سطح بالاتر از سایر عناصر این فیلم بود.

مری سلوسی | هفته نامه سرگرمی

58 از 100

جذابیت این فیلم آنقدر زیاد نبود که به جذابیت فرانکلین خواننده برسد. اگرچه این اثر نتوانست به درخشش این خواننده به طور کامل برسد ، اما حداقل توانست به طور م itثر آن را هدف گرفته و از آن استفاده کند.

کات اربلند | ایندی وایر

50 از 100

بیشتر فیلم بزرگداشت درباره آن جنبه آریتا است که بیشتر می خواهد و بیشتر تمایل دارد برای آن تلاش کند. بسیار ناراحت کننده است که در این مطالعه میراث ، چیزی که معنای خوبی در آن دارد ، دقیقاً همان گرسنگی و تشنگی را در مخاطب برای انجام همان کارها ایجاد می کند.

رابرت دنیلز | ولچر

30 از 100

این فیلم 145 دقیقه ای که در نسخه قبلی بیش از 2 ساعت بود ، حتی سایه ای از یک زن واقعی و طبیعی را نشان نمی دهد. در این فیلم ، تامی تصورات بد ، فیلمسازی خودجوش و حتی بدتر ، تصویر بسیار بدی از سلامت روان دارد.

همچنین ، در نتیجه ، احترام نمرات را دریافت کرده است که آن را به یک کار متوسط ​​و نسبتاً سرگرم کننده تبدیل می کند. بنابراین ، اگر مقدمه این پست و نظرات منتقدان را بخوانید ، احساس می کنید که این کار مطابق سلیقه شماست ، ما نیز آن را به شما دوستان خوب زومجی توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید