نماینده لبنان: موضع متحد لبنان راهی برای مقابله با تهدید اسرائیل است


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «قاسم هاشم» نماینده مجلس نمایندگان لبنان گفت: این کشور در سفر اخیر خود به مذاکرات تعیین مرز، مخالفت خود را با افکار و ایده های میانجی آمریکایی اعلام کرد. با رژیم صهیونیستی

وی در گفت و گو با اسپوتنیک گفت: لبنان در آستانه چهلمین سالگرد تهاجم رژیم صهیونیستی به این کشور در سال 1982، می داند که چگونه با این رژیم، سلطه و تهدیدهای آن مقابله کند و آن را شکست دهد.

هاشم گفت: هیچ یک از روش‌های ارعاب رژیم صهیونیستی علیه لبنان هرگز مفید نخواهد بود و میانجی آمریکایی اکنون می‌داند که موضع یکپارچه لبنان برای مقابله با هرگونه نقض حق نفت و امور دریایی و تجاوز به مرزهای این کشور وجود دارد. اضافه.

نماینده لبنانی مجلس نمایندگان همچنین بر ضرورت میانجیگری آمریکا در این سفر برای حل تنش های موجود تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی مسئول این تنش هاست.

این نفت افزود: لبنان در دهه های گذشته با تکیه بر عوامل قدرت خود از جمله وحدت داخلی و بازدارندگی و قدرتی که مزایای آن ثابت شده است و امروز با هر تلاشی برای تجاوز به ثروت، علیه تجاوزات اسرائیل جنگیده و پیروز شده است. و با مرزهای دریایی مقابله خواهد شد.»

دولت مترقی لبنان روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که نجیب میقاتی، نخست وزیر، در دیدار با عاموس هوخشتاین، میانجی آمریکایی، وی را از موضع واحد لبنان در مورد تعیین مرزهای دریایی با اسرائیل آگاه کرده است.

انتهای پیام/.




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید