نقد و بررسی بازی Wonhon A Vengeful Spirit

بازی Wonhon A Vengeful Spirit ، به دلیل ایده داستانی خوب ، نتوانست تجربه خوبی را ارائه دهد و سرگرم کننده به نظر برسد. با مرور این بازی با زومجی همراه باشید.

زندگی پس از مرگ یا تلاش برای بازگشت به زندگی و انجام کارهای مختلف در این زمینه چیزی است که امروزه بارها در صنعت بازی های ویدیویی مورد استفاده قرار گرفته است. Busan Sanai Games بازی Wonhon A Vengeful Spirit را با ایده زندگی پس از مرگ و ارزش آن توسعه داده است. با این حال ، فقط استفاده از یک ایده جالب ، موفقیت یا شکست یک بازی ویدیویی را تضمین نمی کند و عوامل دیگری نیز در آن دخیل هستند.

چگونه می توان اجساد دشمن را در وونون تسخیر کرد: یک روح انتقام جویانه

مشکل این است که نوع روایت Wonhon A Vengeful Spirit آنقدر جذاب نیست که مخاطب را به دریافت سرنخ های داستانی ترغیب کند.

داستان Wonhon A Vengeful Spirit در قرن بیستم در کره جنوبی روایت می شود. جایی که شخصیت اصلی داستان به همراه خانواده اش بر اثر حمله به روستا کشته می شود. اکنون او قصد دارد زنده شود ، اما همه چیز بهایی دارد و برای رسیدن به رویای خود باید به خواسته های ارواح دیگر و افراد کشته شده در روستا برسد. Wonhon A Vengeful Spirit با یک ایده داستانی خوب شروع می شود ، اما روایت خوبی ندارد.

در هر گوشه از بازی ، سازنده سعی کرده است داستان را از طریق عناصر مختلف مرموز کند تا کاربر بتواند با طی مراحل مراحل مختلف را بدست آورد ، اما مشکل اینجاست که نوع روایت Wonhon A Vengeful Spirit به اندازه کافی جذاب نیست تا مخاطب به سرنخ هایی دست پیدا کند. برای تشویق لیست شده است. همچنین بازی فاقد شخصی سازی خاصی است و هیچ اطلاعاتی در مورد گذشته شخصیت اصلی ، خانواده او ، دلیل دقیق حمله سربازان به روستا و حتی شخصیت شیطانی داستان در اختیار مخاطبان قرار نمی گیرد.

دشمنان جدید در Wonhon: A Vengeful Spirit

Wonhon A Vengeful Spirit یک بازی اکشن ماجراجویی با عناصر مخفی کاری و تاکتیکی است. در این دسته از بازی ها ، نوع پیاده سازی عناصر و تنوع آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. در طول 17 مرحله ، بازیکن باید خواسته های ارواح دیگر را برآورده کند. این خواسته ها شامل نجات یک فرد ، یافتن یک مورد خاص یا کشتن تعداد معینی از دشمنان است. در مراحل اولیه و اولیه ، ساختار مراحل و طراحی آنها متنوع است ، اما از مرحله هفتم تا هشتم به بعد ، بازی شکل و شمایل کاملاً تکراری به خود می گیرد.

Wonhon A Vengeful Spirit یک بازی اکشن ماجراجویی با عناصر مخفی کاری و تاکتیکی است.

ساختار گذراندن مراحل به گونه ای است که با پنهان شدن در محیط ، باید در بدن دشمنان دیگر باشید و با روش هایی مانند ادامه مخفی شدن ، خرابکاری از محیط مانند تخریب بشکه های انفجاری یا کشتن دشمنان دیگر به مقصد برسید. به به عبارت دیگر ، تنها عنصر گیم پلی این است که خود را در بدن دشمنان دیگر قرار دهید و پس از اتمام زمان موجود ، از چشم دیگران فاصله بگیرید.

پنهان شدن در Wonhon: A Vengeful Spirit

پیاده سازی سیستم رزمی از نظر قرار گرفتن در بدن دشمن و نحوه رسیدن به هدف جالب است ، اما آنچه در این بین آزاردهنده است تکرار مراحل و همچنین عدم قصه گویی است که شما را مجبور به ادامه بازی می کند. به عدم وجود این موارد باعث می شود دیگر تمایلی به ادامه بازی از وسط بازی نداشته باشید و فقط بازی را ترک کرده یا حتی ترک کنید. از نظر طراحی مرحله ، 17 مرحله تعداد کمی برای سه تا چهار نوع ماموریت است ، اما داشتن محیط های مختلف می تواند این مشکل را حل کند ، زیرا نحوه چیدمان استراتژی شما در محیط برای رسیدن به هدف متفاوت خواهد بود.

شلیک دشمنان در Wonhon: یک روح انتقام جو هنگام تسخیر بدن دیگران

با این حال ، Wonhon A Vengeful Spirit در این مورد خوب کار نمی کند. در واقع دلیل تکرار مراحل از وسط بازی به بعد عدم تنوع در طراحی مراحل است. اگرچه کل داستان در یک روستا روایت می شود ، اما سازنده توانست قسمت های مختلف روستا را با ساختاری متفاوت نشان دهد. این در حالی است که طراحی فعلی باعث شده تا آنطور که باید و شاید تفاوت را احساس نکنیم. از نظر هوش مصنوعی ، Wonhon A Vengeful Spirit به خوبی کار می کند و اگر تمرکز نکنید ، دشمنان می توانند به راحتی شما را شناسایی کنند. همچنین طراحی دشمنان تنوع لازم را ندارد. با این حال ، با گذشت زمان و رسیدن به سطوح بالاتر ، تیم توسعه از دشمنان جدیدی استفاده می کند که برای چالش برانگیز شدن مراحل تعبیه شده اند ، اما متأسفانه چالش خاصی را ارائه نمی دهند.

نوع اجرای سیستم رزمی ، قرار گرفتن در بدنه دشمنان و نحوه دستیابی به هدف جذاب است

از نظر بصری ، Wonhon A Vengeful Spirit به عنوان یک بازی مستقل به منظور نمایش جلوه های بصری خیره کننده و عناصر واقع گرایانه نیست. بنابراین ، ما یک گرافیک بصری معمولی را مشاهده می کنیم و وجود یک دوربین ایزومتریک حس جالبی به بازی بخشیده است. جدا از موارد ذکر شده در قسمت طراحی ، تیم سازنده تعداد بسیار کمی رابط برای شروع ، میانه و پایان بازی در نظر گرفته است که فقط سعی در بیان داستان دارند. از نظر فنی ، Wonhon A Vengeful Spirit هیچ مشکل خاصی ندارد و می توان آن را بدون باگ یا افت فریم تجربه کرد.

رویکرد سربازان در Wonhon: روح انتقامجو

از نظر موسیقی و صدا ، بازی از نظر موسیقی عملکرد قابل قبولی دارد و ما در محاوره ای با محصولی که به ساختار کلاسیک رفته است طرف هستیم. به عبارت دیگر ، صداپیشه های خاصی برای شخصیت ها وجود ندارد و سیستم دیالوگ بازی بر اساس متن است. به طور کلی ، Wonhon A Vengeful Spirit به عنوان یک بازی مستقل محصولی نیست که بتواند شما را سرگرم کند. مهم نیست که به بازی های ماجراجویی مخفیانه ، تاکتیکی یا اکشن علاقه دارید ، Wonhon A Vengeful Spirit نمی تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید