تریلر گیم پلی EFootball منتشر شد ؛ عدم وجود مکانیک های جدید گیم پلی در راه اندازی

کونامی ، هنگام نمایش اولین تریلر گیم پلی نسخه جدید eFootball ، اعلام کرد که دسترسی به بسیاری از انیمیشن ها و مکانیک های گیم پلی جدید در زمان انتشار امکان پذیر نیست.

Konami به عنوان بخشی از رویداد Gamescom 2021 اولین تریلر نسخه جدید PES که از این پس نامیده می شود eFootball منتشر می شود ، به نمایش گذاشته می شود. در این ویدیو که در زیر مشاهده می کنید ، مکانیک جدید این بازی به همراه سایر ویژگی های گیم پلی eFootball نشان داده شده است که تا انتشار به روزرسانی های بعدی در دسترس نخواهد بود. این موارد حتی شامل عناصر اساسی مانند عکسبرداری است.

دانلود از آپارات

به عنوان مثال ، ویژگی های جدید کنترل و به دام انداختن توپ ، تکنیک های جدید دریبل زدن و دست زدن به توپ ، سلول انفرادی و دستورات بصری جدید از جمله سازوکارهایی است که در به روزرسانی های پس از انتشار در دسترس خواهد بود. کونامی از دومی به عنوان یک ویژگی جذاب یاد کرد که هر دوئل در طول بازی را به یک لحظه هیجان انگیز برای مهاجم و مدافع تبدیل می کند.

اما یکی دیگر از این ویژگی های جدید سیستم Sharp Kick نام دارد که با انیمیشن های جدید همراه است. این مورد نیز در زمان انتشار غیر قابل استفاده است. کونامی سیستم لگد زدن شارپ را یک ضربه ویژه توصیف کرد که مانند یک ارسال بلند ، توپ را با سرعت زیاد به هم تیمی خود می رساند. ظاهراً شتاب این شوت ها توسط بازیکن تعیین می شود. این تریلر نمونه ای از این حرکت مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد را نشان می دهد.

ویژگی های کنترلر پلی استیشن 5 مانند بازخورد ناگهانی یا محرک های سازگار نیز از جمله ویژگی هایی است که در به روزرسانی های بعدی به بازی اضافه می شود.

لوگوی EFootball

کونامی به نسخه ای که در اوایل پاییز منتشر می شود اشاره می کند و در مورد آن می نویسد:

“ما قصد داریم در اسرع وقت به هواداران اجازه دسترسی به eFootball را بدهیم فراهم کنید. بنابراین ، ابتدا بازی با تعداد محدودی تیم و حالت مختلف منتشر می شود.»

اما تغییرات جدیدی که از زمان انتشار بازی در دسترس بوده است شامل سیستم داوری تجدید نظر شده و گزارش خطا در بازی و همچنین زاویه دید جدید دوربین است که در صورت رویارویی دو بازیکن به طور خاص زوم می کند.

کونامی یک ماه پیش اعلام کرد که اکنون سری PES را به eFootball تغییر داده و آن را به نسخه دیجیتالی رایگان برای پخش و نسخه محدود تبدیل کرده است. eFootball برای پلی استیشن 5 ، سری ایکس باکس ایکس و ایکس باکس اس سری ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان ، رایانه شخصی (از طریق Steam) ، Android و iOS منتشر می شود. همه این پلتفرم ها ، به جز تلفن همراه ، بازی را تا اوایل پاییز امسال دریافت می کنند. نسخه موبایل نیز در آینده نزدیک منتشر می شود.

رشفورد در تریلر گیم پلی eFootball

همانطور که گفته شد ، تعداد تیم های eFootball در زمان راه اندازی محدود است و فقط شامل چهار باشگاه ، بارسلونا ، یوونتوس ، بایرن و منچستریونایتد است. این بازی از ویژگی های نسلی بین کنسول های PlayStation 4 و 5 و همچنین Xbox One و کنسول های جدیدتر مایکروسافت پشتیبانی می کند. کونامی تأیید کرد که در حال حاضر هیچ برنامه خرید درون بازی برای eFootball وجود ندارد و در این مدت همه چیز رایگان خواهد بود.

چند ماه بعد ، قابلیت چند پلتفرمی بین رایانه شخصی و همه کنسول ها اجرا می شود و حالت های تیم سازی و لیگ های آنلاین به بازی اضافه می شود. سپس در زمستان ، Konami پشتیبانی کنترلر از تلفن همراه را به بازی اضافه می کند تا امکان هماهنگی بین همه سیستم عامل های پشتیبانی شده فراهم شود. پس از آن ، زمان اضافه کردن esports و مسابقات حرفه ای فرا رسیده است.

کونامی اعلام کرده که قصد دارد حالت های بازی دیگر را به عنوان DLC یا بسته های الحاقی اختیاری بفروشد تا “بازیکنان این آزادی را داشته باشند که بازی مورد نظر خود را بسازند و تجربه کنند.” شاید یکی از مهمترین DLC ها حالت محبوب Master League باشد که در سری Pro Evolution Soccer محبوب ترین است. داشته است. کونامی هنوز در مورد قیمت این بسته ها چیزی نگفته است.

گیم پلی بازی EFootball

اما یکی از نگرانی های مربوط به گرافیک بازی eFootball توسعه بازی برای پلتفرم های تلفن همراه و پیاده سازی قابلیت cross-play در همه سیستم عامل ها است. به گفته برخی از طرفداران ، این ممکن است سطح گرافیک بازی را در نسل جدید کاهش دهد تا در همه سیستم عامل ها قابل اجرا باشد. کونامی اما این موضوع را تکذیب کرد و گفت که نسخه موبایل eFootball به صورت جداگانه و با تنظیمات جداگانه آماده می شود. بنابراین ، خبری از افت کیفیت نسخه های رایانه های شخصی و کنسول ها نخواهد بود.

در نهایت ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید