تاریخ انتشار بازی JETT: The Far Shore اعلام شد [گیمزکام 2021]

هنگامی که JETT: The Far Shore برای پلی استیشن 5 منتشر می شود ، نرم افزار رایحه ای کاج و Superbrothers در GamesCom 2021 ONL اعلام کردند.

JETT: The Far Shore یکی از بازی های مستقل جدید است که توسط PS Indies پشتیبانی می شود. زیر مجموعه Sony Interactive Entertainment تحت مدیریت شوهی یوشیدا کار می کند و با استودیوهای بازی مختلف ارتباط برقرار می کند. به همین دلیل JETT: The Far Shore منحصر به کنسول پلی استیشن سونی است. پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی (Epic Games Digital Store) به عنوان پلتفرم های هدف این محصول جدید توسط سازندگان Superbrothers: Sword & Sworcery EP معرفی شده اند.

از آنجا که بازی قبلی این افراد در نوع خود تحسین قابل توجهی را به همراه داشت ، برخی از افراد به طور خودکار به JETT: The Far Shore توجه کردند. تریلرها همچنین تجربه ظاهرا متفاوت و فضای جالب این بازی جدید را برجسته کردند. اکنون می دانیم که JETT: The Far Shore در 5 اکتبر (13 اکتبر) اکران می شود.

دانلود فیلم از آپارات

سیارات بیگانه ، شخصیت های مختلف ، نمای اول شخص از زمین و تلاش بازیکن برای کشف اطلاعات بیشتر در تریلر جدید این محصول ظاهر شد. محیط های بازی JETT: The Far Shore ، اگرچه در نگاه اول شبیه یکدیگر هستند ، اما تفاوت های قابل توجهی با هم دارند. به عنوان مثال ، یکی از آنها شامل آتشفشان های بزرگ است. در اینجا گیمر از علفزارها تا زمین در سراسر یخچال طبیعی می بیند.

در JETT: ساحل دور می خواهید بمانید. از انقراض گونه خود جلوگیری کرده و تمدن جدیدی بسازید. به این ترتیب ، شما باید برخی از اسرار را فاش کنید و برای نقشه برداری کامل از کره زمین پرواز کنید. توسعه مظاهر جدید زندگی در مکانی که ما آن را کاملاً نمی شناسیم امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید