معرفی بازیکن جدید رئال بتیس به سبک بازی GTA 4

شاید قبلاً شاهد معرفی بازیکنان فوتبال در باشگاه های جدید به سبک بازی های ویدئویی بوده اید ، اما رئال بتیس اسپانیا این کار را به روشی جالب و خلاقانه انجام داده است.

رئال بتیس اسپانیا آخرین خرید خود را در پنجره نقل و انتقالات ، یعنی خورلا پاسلا ، به سبک بازی انجام داده است. جی تی ای 4 معرفی کرده است. این یک باشگاه لالیگایی است با انتشار ویدئویی با عنوان GTA 4: Real Betis Edition او به استقبال مدافع آرژانتینی رفت.

دانلود از آپارات

در این ویدئو ، ایتور روبیال مهاجم رئال بتیس را از زاویه دوربین انتخاب می کند. GTA و حرکات نیکو بلیک ، شخصیت اصلی این بازی وارد ورزشگاه بنیتو ویامارین می شویم ، می بینیم. موسیقی پس زمینه به خوبی با ویدئو و حتی رابط بازی هماهنگ شده است GTA همراه با مینی نقشه ، گوشه تصویر نیز در اطراف صفحه نمایش داده می شود.

ویدئویی با اشاره به یکی از مشهورترین دیالوگ های مجموعه GTA و تاریخچه بازی ویدیویی من از بازی شروع می شود اتومبیل سرقت بزرگ: سان آندریاس برداشت شده است. البته روبیال به جای گفتگوی اصلی می گوید: “وای پسر ، دوباره میریم»

روبیال به سمت ورودی ورزشگاه می رود و در پایان گیدو رودریگز ، هم تیمی آرژانتینی خود را می بیند که از طریق او پیراهن رئال بتیس را به پسلا تحویل می دهد. در پایان عبارت «ماموریت گذشت – امضا شد»با فونت مخصوص GTA در تصویر نشان داده شده است.

در جدیدترین اخبار مربوط به سری بازی های Grand Theft Auto ، امکان انتشار GTA triple remaster تا ما سال 2022 را داشتیم. استودیو Rockstar Dundee که در توسعه بازی های پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس اس سری GTA V نیز نقش دارد ، ظاهرا تا سال آینده بازی را آماده می کند. از سوی دیگر گفته می شود GTA 6 در حدود چهار سال دیگر آماده می شود. تام هندرسون در ماه جولای ادعا کرد که نقشه بازی در Vice City قرار دارد و از زمان انتشار به تدریج گسترش می یابد. این اطلاعات توسط VGC و جیسون شرایر ، روزنامه نگار معروف بلومبرگ نیز تأیید شد.

رئال بتیس با حرکت خلاقانه خود تاکنون 2 میلیون بازدید برای این ویدیو به ارمغان آورده است. در نهایت ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید